پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۱۵

بهره برداری از رواق خردسال و طرح توسعه رواق کودک با حضور تولیت آستان قدس در حرم رضوی

آیین بهره برداری از رواق خردسال و طرح توسعه رواق کودک با حضور تولیت آستان قدس رضوی در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی امروز دوشنبه (15 آبان‌ماه) ضمن بهره برداری از رواق خردسال و طرح توسعه رواق کودک، در سخنانی کوتاه در جمع دست‌اندرکاران این رواق به اهمیت کار فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان اشاره و اظهار کرد: ثواب خدمت به مهمانان کودک حضرت رضا(ع) در این رواق اگر بیشتر از زیارت نباشد، کمتر از آن نیست.
وی افزود: دوری از فعالیت‌های کلیشه‌ای و تکراری و استفاده از نوآوری، ابتکار و خلاقیت در طراحی فضا، بازی‌ها و امور تربیتی این رواق برای تربیت دینی هرچه بهتر کودکان حائز اهمیت است.
تولیت آستان قدس رضوی گفت: در این رواق ضمن ایجاد فضایی جذاب برای کودکان، در قالب‌های سرگرم کننده و با زبان متناسب با سنشان باید مفاهیم امامت، معارف اهل بیت(ع) و زیارت را به آن‌ها منتقل کرد؛ کودک و نوجوان نسل آینده کشور هستند و فعالیت در این حوزه بسیار ارزشمند است.
گفتنی است، رواق تخصصی کودک در سال 1401 در حرم مطهر امام رضا(ع) افتتاح شد و در کنار بازی و سرگرمی‌های کودکانه، زائران ۵ تا 9 ساله حرم رضوی را با برخی مفاهیم دینی و آموزه‌های حوزه زیارت آشنا می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی