پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۱۵

نقش مظلومیت دختر ۵ ساله اهل غزه روی بوم نقاش مشهدی

هنرمند نقاش مشهدی با ترسیم چهره دختر بچه ۵ ساله اهل غره، مظلومیت او را روی بوم ثبت کرده است.

استاد مهدی امینی هنرمند نقاش مشهدی در حاشیه رویداد فرهنگی «من القدس الی القدس» در گفت‌وگو با آستان‌نیوز درباره اهمیت انتقال مفهوم با زبان هنر اظهار کرد:  یک اثر هنری همچون نقاشی می‌تواند در آگاه‌سازی مخاطب تاثیر گذار باشد. 
وی با بیان اینکه ارتباط مستقیم هنرمند با مردم بسیار موثر است، گفت: متاسفانه این ارتباط کمرنگ شده و این‌گونه رویداد اتفاق بسیار خوبی است زیرا مخاطب با هنرمند ارتباط مستقیم برقرار می‌کند. وی تصریح کرد: نقاشی یک زبان مشترک است و به همین دلیل بهترین راه برای انتقال پیام است.
امینی درباره اثر خود در این رویداد نیز گفت: در این رویداد اثری را به تصویر کشیدم که دختر بچه ۵ ساله ای از غزه را نشان می‌دهد که نگاه پرسشگر او نشان از آمال و آرزوهای بر باد رفته او دارد و شور و اشتیاق خود را از دست داده است.
امینی تصریح کرد: این دختر بچه، پشت شهر سوخته غزه ایستاده و در کنارش دیواری است که نقاشی‌های کودکانه او را که خانه و درختش آتش گرفته  نشان می‌دهد.
این هنرمند ادامه داد: کودکان معصوم هستند و کودک کشان از پست ترین درجه انسانیت برخوردارند، رژیم صهیونیستی با وحشی گری کودکان را به شهادت می رساند و این وحشی گری باید محکوم شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی