پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی انجام شد؛
۱۴۰۲-۰۸-۱۶

تشرف سومین و چهارمین گروه برگزیده مسابقه تلویزیونی سرود «همآهنگ» به حرم رضوی

در ادامه میزبانی مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی از گروه‌های سرود برگزیده مسابقه تلویزیونی «همآهنگ» در مشهدمقدس، سومین و چهارمین گروه برگزیده به ترتیب از شهرهای شهرکرد و میناب به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

کارشناس مسئول هنرهای دیداری، شنیداری و نمایشی مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با آستان نیوز در این خصوص بیان کرد: این مؤسسه با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با مسابقه تلویزیونی سرود همآهنگ، در قالب برگزاری اردوهای دو روزه میزبان 5 گروه سرود برگزیده این مسابقه استعدادیابی سرود در سال جاری در مشهدمقدس بود.
مهدی شریفی ادامه داد: دو گروه سرود دختران «آوای باران» از شهرکرد و پسران «سردار آسمانی» از میناب در قالب برگزاری اردوهای جداگانه در نیمه نخست آبان ماه مهمان این مؤسسه در مشهد شده و از برنامه‌های حرم‌گردی، بازدید از موزه‌های مختلف آستان قدس رضوی و پذیرایی در مهمانسرای حضرت رضا(ع) در این اردوها بهره‌مند شدند.
وی تصریح کرد: تمام هزینه سفر، تهیه بلیط و اسکان این گروه‌های‌ سرود را مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی برعهده داشت. 
شریفی با اشاره به این‌که در نخستین اردو گروه سرود «آوای بصیرت» از قائمشهر و در دومین اردو گروه‌ سرود «زهرائیون» از اهواز به ترتیب در شهریور و مهر سال جاری به زیارت بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) مشرف شده بودند، افزود: این مؤسسه برای پنجمین گروه یعنی گروه سرود «ملکوت» از مشهدمقدس نیز اجرای برنامه خاصی را در دستور کار دارد. 
وی گفت: همآهنگ، برنامه ملی استعدادیابی در حوزه سرود و دریچه‌ای جدید به سرود و موسیقی با هدف ارتقای سطح کیفی تولیدات سرود در کشور است که امسال از شبکه‌های افق و نسیم به روی آنتن رفت. 
شایان ذکر است، مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی علاوه بر این‌که در حوزه‌های گوناگون هنری با محوریت مکتب هنر رضوی فعالیت می‌کند، در برگزاری برنامه‌های متنوع هنری و ادبی در ادوار مختلف با نهادهای فرهنگی کشور همکاری دارد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی