پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۱۴

دیدار مدیر کانون‌های خدمت رضوی سمنان با خانواده‌های شهدای دانش‌آموز

به مناسبت سیزدهم آبان ماه روز دانش‌آموز مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان به همراه جمعی از خادمیاران با حضور در منزل سه تن از خانواده‌های شهدای دانش‌آموز مقام آن‌ها را ارج نهادند.

به گزارش آستان نیوز از سمنان حسن سعدالدین، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان در این دیدار صمیمی اظهار داشت: عزت و سربلندی ما از برکت خون شهدای عزیز است و باید با عمل به وصیت شهدای گرانقدر از جمله احساس مسئولیت، تعهد به کار ،اخلاص در عمل و پیروی از رهبری با تمام توان در مسیر آنان حرکت کنیم.

سعدالدین افزود: جوانان و نوجوانان دانش‌آموز در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش برجسته و تعیین‌کننده‌ای داشته و با طلایه‌داری در جبهه‌ها و در طول دوران جنگ تحمیلی دِین خود را به اسلام و انقلاب اسلامی ادا نمودند.

وی بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان برای مسئولان افتخار بزرگی است و هر چه برای این جامعه کار شود در مقابل ایثارگری و رشادت های آنان کم است.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران را علاوه بر احترام، توجه به خود و همه خادمیاران دانست و اضافه کرد: خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و نشست با آنان، رشادت‌ها و جانفشانی‌هایی را برای همه مسئولین یادآوری می‌کند.

وی تکریم خانواده‌های شهدا را از افتخارات خود برشمرد و بیان نمود: شهدا بهترین الگو برای جامعه هستند که همیشه باید حضور و تجلی آن‌ها در زندگی ما حس شود، بنابراین همه ما باید ادامه‌دهنده راه شهدا و حافظ آرمان‌های این عزیزان به منظور حفظ و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران باشیم.

سعدالدین تاکید کرد: مردم ایران به عنوان خدمتگزاران نظام اسلامی مدیون خون پاک شهدا هستند و باید همواره قدردان تلاش‌ها و مجاهدت‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان سرافزار باشیم.

گفتنی است؛ در این دیدارها که با همراهی، معاون خادمیاری، مسئول کانون ایثار و شهادت و جمعی از خادمیاران صورت گرفت از خانواده شهیدان بسیجی و والامقام محمد پازوکی طرودی، محمد صباغیان، عبدالرضا کرم الدین با اهدای تندیس آستان قدس رضوی تجلیل به عمل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی