پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۱۶

پایان رویداد هنری «من‌القدس الی‌القدس» با آفرینش ۱۴ اثر هنری

رویداد هنری «من‌القدس الی‌القدس» که به همت آستان قدس رضوی و مشارکت هنرمندان برجسته کشور برگزار شد، با آفرینش ۱۴ اثر هنری فاخر در حمایت از مردم مظلوم غزه در حرم رضوی به کار خود پایان داد.

امیر خالقی دبیر این رویداد هنری در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: همزمان با خروش جمعی آزادی‌خواهان جهان در حمایت از مردم مظلوم نوار غزه، آستان قدس رضوی با برگزاری یک رویداد هنری، بستر مشارکت هنرمندان در این حمایت را فراهم کرد تا با خلق آثار فاخر در این پویش جهانی مشارکت داشته باشند. 

خالقی گفت: شیوه مبارزه هنرمندان و در واقع سلاح آنها، آفرینش اثر هنری است و این رویداد با هدف دفاع از مردم مظلوم فلسطین، اعلام همدردی با مردم ستمدیده غزه و اعلام انزجار از رژیم کودک کش صهیونیستی برگزار شد و طی این دو روز با پوشش مناسبی از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی انجام شد، شاهد بازخورد گسترده آن بودیم.

خالقی ادامه داد: رویداد هنری «من‌القدس الی‌القدس» در روزهای دوشنبه و سه شنبه 15 و 16 آبان ماه در صحن قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد و طی آن 14 هنرمنـد برجسته هنرهای تجسمـی کشـور، 14 اثر فاخر خلق کردند. 

وی اظهار کرد: مسعود نجابتی، حسن روح الامین، علی بحرینی، علیرضا خالقی، عباس برزگر گنجی، احمد منصوب، محمدرضا میری، محمدعلی نادری، محسن اسدی، حمید قربان پور، مهدی امینی، سعید خاتمی، احمد پژمان و مهدی انفرادی هنرمندان برجسته حاضر در این رویداد بودند که به مدت دو روز مهمان آستان حضرت رضا(ع) بودند و در صحن قدس حرم، آثار خود را خلق کردند.

 

اکران آثار در حرم و نگارخانه‌ها

وی گفت: در این رویداد که به همت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی برگزار شد، اساتید شرکت کننده آثاری با محوریت غزه، فلسطین و را خلق کردند که این آثار در حرم مطهر رضوی و نگارخانه‌های مشهد و دیگر کلان‌شهرها برای عموم مردم اکران خواهد شد. 

به گفته او، همچنین پیش‌بینی شده است از این آثار در اکران‌های شهری و فضاآرایی‌های محیطی شهر نیز استفاده شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی