پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۱۵

طنین کلام وحی به یاد شهدای غزه در ساری پیچید

دبیر کانون‌های خدمت رضوی ساری از برگزاری محفل انس با قرآن با هدف پاس‌داشت یاد شهدای غزه خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از مازندران سید عباس حسینی‌نژاد گفت: به دنبال جنایات اخیر صهیونیست‌ها در غزه، نشست بصیرتی همراه با محفل انس با قرآن کریم با حضور مسئولین کانون‌های محلی و تخصصی و خادمیاران رضوی ساری برگزار شد.  حسینی‌نژاد خاطرنشان کرد: در این برنامه    روشنگری و بصیرت‌افزایی توسط حجت‌الاسلام اصغری  به موضوع جنایات اخیر صهیونیست‌ها در غزه و تحولات فلسطین پرداخته شد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی ساری افزود: همچنین در این برنامه شرکت‌کنندگان از مقاومت مردم مظلوم فلسطین حمایت  و جنایات رژیم اسرائیل را محکوم نمودند. 

وی گفت: با عملیات طوفان الاقصی هیمنه رژیم اسرائیل شکسته شد و از سر عجز و ناتوانی در مقابله زمینی با گروه‌های مختلف جبهه مقاومت اقدام  به بمباران  منازل مسکونی مراکز درمانی و کودک‌کشی  می‌نماید. در واقع  این رژیم چهره پلید خود را در وقایع اخیر نشان داده است.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان ساری یادآور شد: در این مراسم معنوی و نورانی که با حضور علاقه‌مندان به فرهنگ قرآنی برگزار شده بود قاریان ممتاز کلام وحی هر یک در فرازی  به قرائت قرآن پرداختند. او گفت: طنین گوش‌نواز و دلنشین  کلام وحی و عطر معنوی  آیات الهی  در فضای معنوی مسجد جواد عالم آل محمد(ص) مورد توجه شرکت‌کنندگان قرار گرفت. 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

شورای شهر با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به توجه ویژه شورای شهر مشهد برای تحقق دستور رئیس جمهور در حل مشکل پارکینگ اطراف حرم مطهر در…

تلویزیون اینترنتی