پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر عامل موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی خبر داد:
۱۴۰۲-۰۸-۲۱

گسترش فعاليت‌های قرآنی بارويكرد عمومی‌سازی در موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی

مدیر عامل موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی گسترش فعاليت‌های قرآنی با رويكرد عمومی‌سازی را یکی از مهمترین فعالیت‌های این موسسه ذکر کرد.

مسعود فرزانه در گفت وگو با خبرنگار آستان نیوز، به فعالیت های ویژه موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی اشاره کرد و تبیین و ترويج تعالیم وحیانی قرآن و معارف مکتب نورانی اسلام، گسترش و تثبیت آثار زیارت، ارتقاء اثربخشي وگسترش كيفي و كمي خدمات و محصولات فرهنگي و بهره‌گيری از ظرفيت‌های بين‌المللی را برخی از این فعالیت‌ها برشمرد.
وی همچنین، جريان‌سازي ازطريق طراحي،اجرا و ترويج الگوها و استانداردهاي توليد و ارائه محصولات وخدمات فرهنگي باكيفيت و اثربخش، تاکید بر میراث رضوی از طریق صیانت، بهره‌برداری و معرفی تراث و ذخایر فرهنگی ایرانی–اسلامی، كمك به تامين نيازهاي حرم مطهر رضوي در ارائه محصولات و وابستگی حداقلی مراکز و موسسات فرهنگی بهبود بودجه عمومی آستان قدس رضوی را از دیگر فعالیت های مهم این موسسه دانست.
 

ظرفیت‌ها و مزیت‌های این موسسه
 فرزانه در ادامه خاطر نشان کرد: تضمين و حصول به كيفيت پايدار محصولات چاپي موسسه كه موجب حداكثر تطابق محصول با الزامات از پيش تعريف شده از طريق رعايت استانداردهاي صنعت چاپ، بهره‌گيري از فناوري هاي روزآمد و توجه به خواست مشتري مي‌شود و تاثير مثبت در بهره‌وري بهينه با استفاده از منابع توليد براي خلق محصول قابل فروش به مشتري با صرف حداقل هزينه و ايجاد حداكثر ارزش را دارد، به مثابه ابزار رقابت در شرايط كنوني صنعت چاپ امكان نفوذ موثر به بازارهاي منطقه‌اي را فراهم مي‌كند.
وی به فاکتورهایی که موجب تمایز موسسه چاپ آستان قدس شده است، اشاره کرد و دارا بودن خط تولید چاپ انواع قرآن کریم وکتب ادعیه با استفاده از فناوری های روزآمد از جمله چاپ کاغذهای سبک وکم حجم، امکان تولید مکانیزه و اتوماتیک و حرفه ای کتاب به صورت جلد نرم وجلد سخت در قطعه ای متفاوت، وجود چرخه کامل چاپ وباز نشرآثار نفیس موجود درموزه‌های آستان قدس رضوی از جمله قرآن‌های نفیس، برخورداری از تجهیزات چاپ انواع بسته‌بندی موردنیاز محصولات فرهنگی، سوغات زائر و ... را از جمله آنها برشمرد.
مدیر عامل موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی در ادامه وجود نیروهای متخصص و دارای دانش فنی، دارای سابقه طولانی و اعتبار در صنعت چاپ کشور، امکان تامین جامع نیازهای چاپی مربوط به حوزه زائر و زیارت، داشتن مزیت رقابتی در کیفیت محصولات نسبت به رقبا و انجام کلیه خدمات پیش از چاپ، چاپ و پس از آن بصورت یکپارچه و متمرکز و زیر یک سقف را از دیگر امتیازات این موسسه دانست.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی