پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۱۸

اعزام اولین گروه خدمتگزاران همدان به چایخانه آستان قدس رضوی

با اقدام مدیریت و معاونت فرهنگی کانون‌های خدمت رضوی همدان اولین گروه خدمتگزاران رضوی استان جهت خدمت در چایخانه حضرت امام رضا(ع) اعزام شدند.

به گزارش آستان نیوز از همدان محمد حیدری دلگرم از اعزام اولین گروه خدمتگزاران رضوی همدان جهت خدمت در چایخانه حضرت رضا(ع) در مشهد مقدس با اقدام مدیریت و معاونت فرهنگی کانون‌های خدمت رضوی در استان خبر داد.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی در استان همدان گفت: با پیگیری‌های انجام شده و تعاملات صورت گرفته با آستان قدس رضوی در مشهد اولین گروه خدمتگزاران رضوی جهت خدمت دو روزه در چایخانه حضرت رضا(ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این طرح ۶۰ نفر از اعضای فعال در کانون‌های خدمت رضوی استان همدان اعزام شدند، گفت: گروه اول با مدیریت مجتبی زنهار مسئول گروه چایخانه حضرت رضا(ع) در استان در چایخانه حضرت رضا(ع) به زائران حضرت خدمات‌رسانی کردند.

حیدری دلگرم افزود: با توجه به استقبال خادمیاران و خدمتگزاران ثامن‌الحجج(ع) در استان، این برنامه به صورت مستمر هر دو ماه یک بار در دستور کار بوده و در ابتدا خدمتگزارانی که در حوزه خود فعال می باشند را جهت خدمت به زائرین حضرت رضا(ع) اعزام خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: در این طرح خدمتگزاران در روزهای پنجشنبه و جمعه در قالب دو گروه ۳۰ نفره از ساعت ۱۱ شب تا ۶ صبح در دو شیفت ۳.۵ ساعته مشغول خدمت در چایخانه حضرت رضا(ع) می‌شوند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی