پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۱۹

عرصه علمی خادمیاری در اصفهان پل پیشران عرصه خدمت است

معاون خادم‌یاری کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان با اشاره به اینکه عرصه علمی خادمیاری به نوعی پل پیشران است اظهار کرد: ما تاکید داریم که هر اقدامی می‌خواهیم انجام دهیم نیازمند یک پیوست علمی است.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، محمدحسین امامی در مراسم افتتاحیه کانون خادمیاری دانشگاه فنی حرفه‌ای سپاهان‌شهر با بیان اینکه در گذشته هدف‌گذاری‌ها انجام نشده بود و یکی از بزرگترین انتظارات ما توانمندی و آموزش خادمیاران است، بیان کرد: اهداف خدمت در کانون‌های خادمیاری با توانمند کردن خادمیاران ایجاد می‌شود.

وی افزود: آموزش‌های عمومی و کارگروه‌های تخصصی در نظر گرفته‌ایم که در ساختار جدید دبیر کانون‌های تخصصی علمی در کنار سایر کانون‌های تخصصی مشغول به فعالیت هستند.

امامی از وجود ۱۸۱ خادم‌یار علمی خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۶۰ نفر در شهر اصفهان هستند.

وی تأکید کرد: با توجه به اثربخشی این عرصه، یک ظرفیت جذب خادمیار رضوی در عرصه علمی می‌دهیم که افرادی که واقعا عشق و علاقه خدمت در این عرصه را داشته باشند انتخاب کنند.

امامی اظهار کرد: پیوند بین دین و علم باعث سعادتمندی جامعه می‌شود و به دنبال این هستیم شبکه خادمیاری قدرتمند و متخصصی داشته باشیم.

وی در پایان به حدیثی از رسول اکرم اشاره کرد و گفت: پیامبر اسلام می‌فرماید «خیرالناس انفعهم للناس» مصداق بارز این حدیث اساتیدی هستند که در این عرصه کار می‌کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی