پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با محوریت‌ کانون‌های خدمت سراسر کشور؛
۱۴۰۲-۰۸-۲۲

پویش ملی «همدلی با غزه» آغاز شد

مدیر مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی از آغاز پویش ملی «همدلی با غزه» با محوریت‌ کانون‌های خدمت سراسر کشور خبر داد.

احمد میرزاده در گفتگو با آستان‌نیوز به هدف این پویش اشاره و اظهارکرد: این اقدام با هدف حمایت از جریان و آرمان فلسطین و مقاومت برنامه‌ریزی شده و به صورت ملی قرار است کمک‌های مردمی از سراسر نقاط کشور را پس از جمع آوری در اختیار مردم مظلوم غزه قرار دهد.
 وی ادامه داد: حال که رژیم زخم ‎خورده و از پا افتاده صهیونیستی در حال گرفتن انتقام ضربه کاری رزمندگان مقاومت از مردم غزه است و از هیچ‎گونه جنایت خودداری نمی‌کند و برای کشتار کودک و زن و مرد و پیر و جوان هیچ حدی قائل نیست، بر امت اسلامی و تمام آزادی خواهان عالم لازم است به کمک مردم مظلوم و مقاوم غزه برخیزند. 
مدیر مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی تصریح کرد: در این راستا، بنیاد کرامت رضوی با برگزاری پویش «همدلی با غزه» اقدام به جمع آوری کمک‎های بشردوستانه هم میهنان عزیز کرده است. 
وی ادامه داد: با این پویش برای هر استان یک شماره کارت نذورات آستان قدس رضوی در نظر گرفته شده است و مردم نوع‎ دوست کشورمان می‎توانند در قالب این پویش اقدام به اهدای کمک‎های نقدی خود برای یاری رساندن به مردم مظلوم غزه کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی