پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

معاون پژوهش و فناوري دانشگاه بين المللي امام رضا(ع) خبر داد:
۱۴۰۲-۰۸-۲۳

اعلام برنامه‌هاي هفته كتاب و كتابخواني دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع)

معاون پژوهش و فناوري دانشگاه بين المللي امام رضا(ع) برنامه‌هاي كتابخانه و مركز اطلاع‌رساني دانشگاه را به مناسبت سي و يكمين دوره هفته كتاب و كتابخواني اعلام كرد.

به گزارش آستان نیوز، دكتر قاسم صادقي بجستاني «آينده خواندني است» را شعار هفته كتاب سال 1402 ذكر كرد و گفت: به مناسبت فرا رسيدن هفته كتاب و كتابخواني كه از 23 آبان ماه شروع مي شود، كتابخانه و مركز اطلاع رساني دانشگاه بين المللي امام رضا (ع) با تدارك 8 برنامه به استقبال اين هفته رفته است.
وي با اشاره به آغاز طرح عضويت رايگان در كتابخانه و بخشودگي 50 درصدي بدهي ديركرد گفت: در قالب اين طرح، اعضايي كه منابع اماني خود را در تاريخ‌ هاي 23 تا 30 آبان ماه به كتابخانه عودت دهند، مشمول تخفيف 50 درصدي جرائم ديركرد خواهند شد.
دكتر صادقي بجستاني ادامه داد: دانشجويان علاقه‌ مندان مي‌ توانند جهت عضويت رايگان در كتابخانه‌ دانشگاه از 23 تا 30 آبان ماه با مراجعه پرتال كتابخانه‌، به عضويت كتابخانه درآيند.
وی ، برگزاري كارگاه آموزشي «آشنايي با پورتال كتابخانه» 24 آبان و كارگاه آشنايي با پايگاه هاي اطلاعاتي علمي( فارسي-غير فارسي) 27 آبان ماه ساعت 18 به صورت آنلاين را از ديگر برنامه هاي تدارك ديده شده به مناسبت هفته كتاب و كتابخواني اعلام كرد.
دكتر صادقي بجستاني ادامه داد: يكي ديگر از برنامه هاي تدارك ديده شده براي هفته كتاب و كتابخواني برگزاري مسابقه «مهارت هاي جستجو و اطلاع يابي در منابع مرجع چاپي و الكترونيكي» است و علاقه مندان از 24 تا 30 آبان ماه با مراجعه به پورتال كتابخانه به نشاني libportal.imamreza.ac.ir مي توانند در اين مسابقه شركت و از جوايز آن بهره مند شوند.
وي برگزاري مسابقه كتابخواني كتاب «تفكر» تاليف آيت الله حائري شيرازي ويژه كاركنان و اعضاي هيئت علمي دانشگاه بين المللي امام رضا(ع) در روز 29 آبان ماه و كارگاه آنلاين «مهارت آموزي در پژوهش» در روز 30 آبان ماه را از ديگر برنامه هاي تدارك ديده در اين ايام برشمرد.

معاون پژوهش و فناوري دانشگاه بين المللي امام رضا(ع) خاطرنشان كرد: بازديد از كتابخانه مركزي آستان قدس رضوي به عنوان يكي از بزرگ ترين كتابخانه هاي كشور و خاورميانه واقع در حرم مطهر رضوي، در روزهاي 27 و 28  آبان ماه براي دانشجويان واحد خواهران و برادران برنامه ريزي شده است.
شايان ذكر است دانشگاه بين المللي امام رضا(ع) داراي دو كتابخانه مجهز و مستقل در واحدهاي خواهران و برادران با  بيش از 60 هزار نسخه كتاب فارسي، كتاب لاتين و لوح فشرده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی