پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۲۱

خادمیاران آران و بیدگل پویش جهادی اهدای البسه به مناطق محروم را اجرا کردند

خادمیاران و یاوران کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل با اجرای پویش اهدای پوشاک و البسه در تعامل با گروه جهادی شهیدان اربابی ۲ هزار دست لباس و تعدادی کفش و رختخواب را به نیازمندان شهرستان بشاگرد در استان هرمزگان اعطا کردند.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، دبیر کانون‌های خدمت رضوی در آران و بیدگل گفت: خادمیاران و یاوران رضوی با توجه به فراخوان گروه‌های جهادی این شهرستان مبنی بر اعلام نیاز مناطق محروم بشاگرد به پوشاک،۲ هزار دست لباس نو و مستعمل تمیز را از طریق کانون‌ها جمع‌آوری، تفکیک، بسته‌بندی و آماده تحویل به گروه‌های جهادی شهرستان و ارسال برای نیازمندان بشاگرد کردند.

عباس آذرباد با اشاره به جمع‌آوری تعدادی پتو و تشک علاوه بر البسه نوزادی، زنانه، مردانه و بچه‌گانه برای توزیع در مناطق روستایی محروم بشاگرد یادآور شد: پوشاک و البسه جمع‌آوری شده توسط دفتر مرکزی خدمت رضوی به گروه جهادی شهیدان اربابی تحویل داده شد.

وی با تاکید بر روحیه همدلی و همکاری وصف‌ناپذیر امام رضایی خادمیاران و یاوران کانون‌های خدمت رضوی شهرستان در تعامل و هم افزایی با گروه‌های جهادی برای جمع آوری پوشاک و البسه اظهارداشت: این پویش جهادی در بازه زمانی ۱۵ مهر تا ۱۵ آبان ماه اجرا شد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی در آران و بیدگل با تقدیر از زحمات مسئول خادمیاران و یاوران کانون خدمت رضوی معین‌الضعفاء این شهرستان برای در اختیار گذاشتن منزل شخصی در مدت یک ماه اجرای پویش تاکید کرد: اقدام خداپسندانه و نوع‌دوستانه اعضای این کانون با مشارکت خواهران و اهالی محدوده این کانون برای بسته‌بندی و جداسازی لباس‌های اهدایی قابل تقدیر و ستودنی است.

آران و بیدگل «شهر نمونه امام رضایی» دارای ۱۶۷ خادمیار رسمی رضوی(۱۰۴ نفر زن و ۶۳ نفر مرد)، ۲۹ یاور رسمی رضوی در ۱۱ کانون عمومی مستقر در ۱۱ منطقه شهرستان و هم‌جوار با مراکز خیریه، فرهنگی و مذهبی و سه کانون تخصصی فعال تعلیم و تربیت، بانوان و خانواده، خبر و فضای مجازی در شهرستان است که فعالیت رسمی خود را از دهه کرامت سال ۱۴۰۰ با ۳۶ خادمیار آغاز کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی