پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۲۱

افتتاحیه جام شهدای غزه و گرامیداشت شهدای امنیت در شهرک خاتم‌الانبیاء کرج

مراسم افتتاحیه جام شهدای غزه و گرامیداشت شهدای امنیت به یاد شهید سید روح‌الله عجمیان و شهید آرمان علی‌وردی در بوستان شهدای گمنام شهرک خاتم‌الانبیاء کرج برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از البرز دبیر کانون تخصصی خدمت رضوی ورزش و جوانان استان در حاشیه این مراسم گفت: مسابقات در اماکن ورزشی مجهز شهرستان کرج در رشته‌های ورزشی تیراندازی با اسلحه بادی، فوتبال دستی، فوتسال، والیبال، شنا ویژه برادران، کاراته، شطرنج، ژیمناستیک و دوی میدانی ویژه خواهران برگزار خواهد شد. 

غلامرضا دهقان گفت: این مسابقات دو هفته به طول خواهد انجامید و در پایان مراسم اختتامیه، اهدای جوایز به نفرات و تیم‌های برتر برگزار انجام شد. 

وی افزود: این برنامه یک فعالیت مشترک بین کانون تخصصی ورزش خدمت رضوی استان البرز، جبهه انقلاب فرهنگی، سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری، قرارگاه مردمی تحول اجتماعی، اداره کل ورزش و جوانان، پایگاه بسیج شهید آوینی، مجتمع مردمی ورزش استان و سپاه پاسداران استان البرز است که امید می‌رود خروجی آن منجر به نشاط و شور اجتماعی و توسعه امر ورزش بین نوجوانان و جوانان شود.

دهقان اظهار داشت: همچنین تلاش داریم با برگزاری این جام یاد شهدای امنیت و شهدای غزه را گرامی داشته شده و نوجوانان و جوانان نیز با حضور خود، همبستگی‌شان را با مردم شریف فلسطین و غزه اعلام دارند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی