پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۲۴

برگزاری 37 نشست تخصصی در همایش بین‎المللی الهیات زیارت

37 نشست تخصصی با موضوعات مختلف در همایش بین‎المللی الهیات زیارت طی دو روز برگزار می شود.

 به گزارش آستان نیوز، صبح امروز 24 آبان ماه با حضور تولیت آستان قدس رضوی، همایش بین‌المللی" الهیات و زیارت" با همکاری بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی و انجمن علمی فلسفه دین ایران، در محل تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی آغاز به کار کرد.
مقالات متعددی توسط اساتید داخلی و خارجی به دبیرخانه این همایش ارسال شده است که به منظور ارائه این مقالات، طی دو روز در دو نوبت صبح و عصر، نشست‌های تخصصی تدارک دیده شده است تا اساتید به ارائه مقالات خود بپردازند.
الهیات زیارت از منظر بین‌الادیانی،الهیات زیارت و فلسفه، الهیات زیارت معنای زندگی و اخلاق، الهیات زیارت و مسائل تربیتی، الهیات زیارت و عرفان، الهیات زیارت در قرآن و روایات، الهیات زیارت در گستره ادبیات و سفرنامه‌ها، الهیات زیارت و مطالعات تاریخی، الهیات زیارت، فرصت‌ها و چالش‌ها و... از موضوعات این نشست‌های تخصصی است.
همچنین میزگرد الهیات زیارت، دو نشست تخصصی به زبان انگلیسی و عربی و یک سخنرانی ویژه به زبان انگلیسی از دیگر برنامه‌های این همایش است.
شایان ذکر است، آئین اختتامیه این همایش نیز 25 آبان ماه ساعت 10 تا 11:15 با حضور و سخنرانی دکتر احد فرامرز قراملکی،رئیس بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی، برگزار می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی