پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۲۵

برگزاری مراسم چهارشنبه امام رضایی آخر آبان ماه در مرکزی

با حضور خادمیاران، یاوران رضوی و دلدادگان سلطان علی‌بن موسی‌الرضا علیه‌‌السلام، مراسم چهارشنبه امام رضایی آخر آبان ماه در اراک برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از مرکزی، در روز چهارشنبه مورخ ١۴۰٢/۰٨/٢۴، مراسم چهارشنبه امام رضایی آخر آبان ماه در مسجد قائم آل محمد(عج) خیابان مشهد اراک بعد از نماز مغرب و عشا، با حضور پر شور خادمیاران و یاوران رضوی و اهالی خیابان مشهد به همت کانون خدمت رضوی مسجد قائم آل محمد ارواحنا فداه برگزار شد.

ابتدا محمد بخشی مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی و هیئت همراه متشکل از مسئول کانون خدمت رضوی مسجد قائم آل محمد(عج) و برخی از مسئولین کانون‌های تخصصی، خادمیاران و یاوران رضوی ستادی با حضور مادر شهید رضا نظری شهید آتش‌نشان پلاسکو در آیین دیدار و تکریم از خانواده معزز شهید علی اکبر معصومی‌نژاد از شهدای مرزبان نیروی انتظامی در خانه ایشان حضور یافتند و با اهدای تبرکات رضوی از زحمات پدر و مادر شهید تقدیر به عمل آوردند.

مراسم بعد از اقامه نماز مغرب و عشا، با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاری نوجوان مسجد ابوالفضل غفاری آغاز شد و حاضرین با دلی آکنده از شور و عشق به امام رئوف، رو به مشهد مقدس، صلوات خاصه حضرت امام رضا(ع) و زیارت امین‌الله را با نوای مداح اهل بیت فرمهینی هم.خوانی کردند و از کلام مداح خادمیار در مدح اهل بیت علیهم‌السلام فیض بردند.

در ادامه سخنران مراسم راهزانی از پلیس فتا در خصوص آسیب‌شناسی فضای مجازی و چگونگی جرم‌انگاری نوجوانان در شبکه‌های اجتماعی به سخنرانی و ارائه راه حل مشکلات در این زمینه پرداخت.

سپس جوایز برندگان مسابقات ورزشی این مسجد توسط خادمیاران رضوی به نفرات برتر اهدا گردید.

شایان ذکر است ارائه میز خدمت و مشاوره رایگان در حوزه سلامت و حقوقی و همچنین برگزاری کلاس آموزشی خانواده، سبک زندگی اسلامی و فرزندآوری به همت خادمیاران و یاوران رضوی کانون‌های خدمت رضوی تخصصی سلامت، حقوقی و امور بانوان و خانواده، از ساعت ۱۵ در این مسجد آغاز شد و به دلیل استقبال بی نظیر اهالی خیابان مشهد، تا پایان مراسم ادامه داشت.

در پایان همه حاضرین میهمان سفره کریمانه حضرت رضا(ع) بودند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی