پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۲۵

برگزاری مراسم چهارشنبه امام رضایی آخر آبان ماه در مرکزی

با حضور خادمیاران، یاوران رضوی و دلدادگان سلطان علی‌بن موسی‌الرضا علیه‌‌السلام، مراسم چهارشنبه امام رضایی آخر آبان ماه در اراک برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از مرکزی، در روز چهارشنبه مورخ ١۴۰٢/۰٨/٢۴، مراسم چهارشنبه امام رضایی آخر آبان ماه در مسجد قائم آل محمد(عج) خیابان مشهد اراک بعد از نماز مغرب و عشا، با حضور پر شور خادمیاران و یاوران رضوی و اهالی خیابان مشهد به همت کانون خدمت رضوی مسجد قائم آل محمد ارواحنا فداه برگزار شد.

ابتدا محمد بخشی مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی و هیئت همراه متشکل از مسئول کانون خدمت رضوی مسجد قائم آل محمد(عج) و برخی از مسئولین کانون‌های تخصصی، خادمیاران و یاوران رضوی ستادی با حضور مادر شهید رضا نظری شهید آتش‌نشان پلاسکو در آیین دیدار و تکریم از خانواده معزز شهید علی اکبر معصومی‌نژاد از شهدای مرزبان نیروی انتظامی در خانه ایشان حضور یافتند و با اهدای تبرکات رضوی از زحمات پدر و مادر شهید تقدیر به عمل آوردند.

مراسم بعد از اقامه نماز مغرب و عشا، با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاری نوجوان مسجد ابوالفضل غفاری آغاز شد و حاضرین با دلی آکنده از شور و عشق به امام رئوف، رو به مشهد مقدس، صلوات خاصه حضرت امام رضا(ع) و زیارت امین‌الله را با نوای مداح اهل بیت فرمهینی هم.خوانی کردند و از کلام مداح خادمیار در مدح اهل بیت علیهم‌السلام فیض بردند.

در ادامه سخنران مراسم راهزانی از پلیس فتا در خصوص آسیب‌شناسی فضای مجازی و چگونگی جرم‌انگاری نوجوانان در شبکه‌های اجتماعی به سخنرانی و ارائه راه حل مشکلات در این زمینه پرداخت.

سپس جوایز برندگان مسابقات ورزشی این مسجد توسط خادمیاران رضوی به نفرات برتر اهدا گردید.

شایان ذکر است ارائه میز خدمت و مشاوره رایگان در حوزه سلامت و حقوقی و همچنین برگزاری کلاس آموزشی خانواده، سبک زندگی اسلامی و فرزندآوری به همت خادمیاران و یاوران رضوی کانون‌های خدمت رضوی تخصصی سلامت، حقوقی و امور بانوان و خانواده، از ساعت ۱۵ در این مسجد آغاز شد و به دلیل استقبال بی نظیر اهالی خیابان مشهد، تا پایان مراسم ادامه داشت.

در پایان همه حاضرین میهمان سفره کریمانه حضرت رضا(ع) بودند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دیدار تولیت آستان قدس رضوی با دو خانواده خاص و خیرخواه مشهدی 
تولیت آستان قدس رضوی در منزل دو خانواده خیرخواه مشهدی که علی‎رغم برخورداری از دو فرزند، سه کودک با شرایط خاص را به…

تلویزیون اینترنتی