پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

دبیر کانون‌های خدمت رضوی بروجرد‌ خبر داد؛
۱۴۰۲-۰۸-۲۵

توزیع ۴۰۰ پرس غذای گرم و ۲ هزار و ۲۲۰ قرص نان بین نیازمندان

دبیر کانون‌های خدمت رضوی بروجرد گفت: خادمیاران و یاوران، ۴۰۰ پرس غذای گرم را طبخ و به همراه ۲ هزار و ۲۲۰ قرص نان بین خانواده‌های کم‌برخوردار این شهرستان توزیع کردند.

حسین نصراللهی در گفت‌وگو با آستان نیوز از لرستان، از اهدای دو بخاری به ارزش ۳ میلیون تومان به خانواده‌های نیازمند خبر داد و اظهار داشت: با هدف حمایت از خانواده‌های نیازمند در فصل سرما، دو عدد بخاری به ارزش کلی 3 میلیون تومان تهیه و به آن‌ها اهدا گردید. 

وی ادامه داد: خادمیاران امام رضا علیه‌السلام با افتخار به نیازمندان کمک می‌کنند و با همت بالا و توجه به نیازهای اساسی، اقدام به تهیه و توزیع اقلام مورد نیاز مانند بخاری‌، لباس‌های زمستانی و مواد غذایی نموده و سعی در رفع نیازهای اساسی افراد کم‌برخوردار دارند.

توزیع غذا و نان

نصراللهی همچنین از توزیع ۴۰۰ پرس غذای گرم به همراه ۲ هزار و ۲۲۰‌ قرص نان بین خانواده‌های محروم خبر داد و بیان کرد: به همت خادمیاران و یاوران رضوی کانون‌های خدمت رضوی و با همکاری کانون محله‌ای حضرت رسول، تعداد ۴۰۰ پرس غذای گرم در مسجد رسول‌الله این شهرستان طبخ و به همراه ۲ هزار و ۲۲۰ قرص نان در بین خانواده‌های کم‌برخوردار توزیع گردید. همچنین جهت انجام این کار خداپسندانه ۱۷ میلیون تومان هزینه شده است.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سایر خدمات

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دبیر کانون‌‌های خدمت رضوی بروجرد گفت: تلاش‌های خادمیاران نه تنها به تأمین نیازهای فیزیکی محدود نمانده بلکه به جلب ابتکاراتی از جمله ایجاد دوره‌های آموزشی، ارائه مشاوره‌های اجتماعی و فرهنگی و غیره نیز گسترش یافته است. این اقدامات، نشان از تعهد این خادمان به ارتقاء کلان ابعاد زندگی نیازمندان است و باعث می‌شود تا امید و آرامش را به نیازمندان هدیه دهند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی