پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۲۱

اعزام ۴۲ ایتام زائراولی به مشهد مقدس با همت خادمیاران رضوی الیگودرزی

۴۲ زائر اولی با همکاری و مشارکت خادمیاران رضوی و خیرین شهرستان الیگودرز عازم مشهد مقدس شدند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی الیگودرز در گفت و گو با آستان نیوز از لرستان گفت: به همت خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی و خیرین شهرستان الیگودرز تعداد ۴۲ زائر از ایتام به همراه مادرانشان در قالب طرح مهر درخشان آستان قدس رضوی، برای زیارت بارگاه ملکوتی سلطان طوس، امروز ۱۴۰۲/۸/۲۱ راس ساعت ۱۴ عازم خراسان رضوی شدند.

علی حیدرسرلک افزود؛ اعضای این کاروان مهمانان ویژه حضرت امام رئوف هستند که پیش تر در نامه‌ای به حرم متقاضی حضور و زیارت قبر مطهر و منور آقا علی ابن موسی الرضا بودند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان الیگودرز تصریح کرد: طرح مهر درخشان ویژه زائرانی است که تا کنون به مشهد مقدس تشرف نداشته‌اند یا از آخرین زیارت آنان حداقل ۱۰ سال می‌گذرد. 

وی افزود: این دومین کاروان از زواری است که آبان ماه ۱۴۰۲ با مشایعت و حضور امام جمعه شهرستان و جمعی از خادمیاران و خانواده‌های زوار با ذکر صلوات و توسل به ساحت مقدس امام مهربانی‌ها همراه با دود اسپند و رد شدن از زیر قرآن، بدرقه شد.

حیدرسرلک خاطرنشان کرد: کانون‌های خدمت رضوی شهرستان الیگودرز برای ادامه این طرح و اعزام زائراولی‌هایی که در آرزوی زیارت حریم نور هستند، تمام ظرفیت خود را به کار خواهند گرفت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی