پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۲۵

تعمیر و بازسازی یک واحد مسکونی به ارزش ۴۵ میلیون تومان در بروجرد

دبیر کانون‌‌های خدمت رضوی بروجرد از تعمیر و بازسازی یک واحد مسکونی برای خانواده‌ای کم‌برخوردار به همت کانون‌های جهادی و خبر و فضای مجازی خدمت رضوی به ارزش ۴۵ میلیون تومان در این شهرستان خبر داد.

حسین نصراللهی در گفت‌وگو با آستان‌ نیوز از لرستان در سخنانی اظهار داشت: خادمیاران رضوی بروجرد، به نیابت از امام رضا(ع) با هدف حمایت از محرومین اقدام‌ به شناسایی، بهسازی و نوسازی منازل محرومین کرده‌اند.

وی افزود: با کمال خرسندی اعلام می‌کنم که با همت خادمیاران و یاوران رضوی کانون‌های جهادی و خبر و فضای مجازی در بروجرد، یک منزل برای خانواده‌ای کم‌برخوردار با هزینه ۴۵ میلیون تومان تعمیر و بازسازی شد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی بروجرد ادامه داد: این پروژه شامل گچکاری ساختمان، سرامیک، کاشی‌کاری، سیمان‌کاری و دیگر اقدامات بهبودی بود. این اقدام جزء تلاش‌های خادمیاران و یاوران رضوی برای افزایش کیفیت زندگی خانواده‌های کم‌برخوردار است.

وی بیان کرد: سفیران امام مهربانی در کانون‌های خدمت رضوی همواره به دنبال راهکارهایی هستند که به بهتر شدن شرایط جامعه کمک کنند.

نصراللهی بیان کرد: کانون‌های فعال بروجرد خدمات متنوعی را بر اساس تخصص خود به نیازمندان ارائه می‌کنند. یکی از برنامه‌های کانون خدمت رضوی رسیدگی به خانواده‌های کم‌برخوردار در مناطق محروم روستایی و شهری است.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی بروجرد با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه ضمن محکوم کردن این جنایات علیه مردم‌ بی‌دفاع فلسطین و غزه گفت: به همت خادمیاران و یاوران کانون‌های خدمت رضوی بروجرد مبالغی برای کمک‌های انسان‌دوستانه برای مردم غزه در حال جمع‌آوری است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی