پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

هم‌زمان با چهارشنبه‌های امام رضایی صورت گرفت؛
۱۴۰۲-۰۸-۲۵

تقدیر از هیئت امناء و نمازگزاران مسجد حضرت زهرا(س) در بروجرد

همزمان با مراسم معنوی چهارشنبه‌های امام رضایی دبیر کانون‌های خدمت رضوی بروجرد از هیئت امناء و نمازگزاران مسجد حضرت زهرا(س) تجلیل کرد.

به گزارش آستان نیوز از لرستان، مراسم معنوی چهارشنبه‌های امام رضایی با عشق دلدادگی به امام مهربان با همت خادمیاران و یاوران رضوی کانون‌های خدمت رضوی بروجرد هر هفته در مساجد این شهرستان به عنوان یک صحنه فرهنگی پرطراوت برگزار می‌شود. 

در این مراسم معنوی با صلوات‌ خاصه، زیارت امین‌الله و زیارت عاشورا با نوای دلنشین مداحان اهل بیت، فضای مساجد به جلوه‌ای از عشق و دلدادگی به حضرت رضا علیه‌السلام مبدل شده و سلام‌هایی از جنس دلتنگی عاشقان روانه حرم حضرت رضا علیه‌السلام شد.

همچنین مراسم تقدیر از هیئت امناء و نمازگزاران مسجد حضرت زهرا سلام‌‌الله‌ علیها به پاس برگزاری چهارشنبه‌های امام رضایی با حضور دبیر کانون‌های خدمت رضوی، خادمیاران و یاوران رضوی و نمازگزاران برگزار شد.

در این رویداد معنوی تعهد و پایبندی به ارزش‌های دینی و معنوی، با سخنرانی دبیر کانون‌های خدمت رضوی بروجرد و با حضور گرم مردم و خادمیاران این شهر، به‌ وضوح مشهود بود.

اشعاری از کرامات حضرت رضا علیه‌السلام سروده شد و بسته‌های متبرک حضرت ثامن‌الحجج علیه‌السلام به نمازگزاران اهداء شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی