پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر کانون‌های خدمت رضوی لرستان خبر داد؛
۱۴۰۲-۰۸-۲۶

پاس‌داشت هفته کتاب در مدارس مناطق کم‌برخوردار حاشیه خرم‌آباد

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، اعضای ستادی دبیرخانه و کانون کتاب و کتابخوانی استان لرستان به منظور پاس‌داشت این مناسبت، از مدارس مقطع ابتدایی واقع در مناطق کم‌برخوردار حاشیه شهر خرم‌آباد بازدید نمودند.

به گزارش آستان نیوز از لرستان از جمله اهداف کانون کتاب و کتابخوانی خدمت رضوی استان، کتاب‌رسانی به مناطق محروم و حاشیه شهرها و همچنین برگزاری مسابقات کتابخوانی در مدارس می‌باشد که با همت و کمک.های نقدی خادمیاران و یاوران رضوی کانون کتاب و کتابخوانی خرم‌آباد و در راستای اعتلای فرهنگ کتابخوانی، نیل به اهداف کانون و حمایت و تشویق دانش‌آموزان مستعد مناطق کم‌برخوردار، دو بسته لوازم‌التحریر و کیف مدرسه به دو دانش‌آموز ممتاز و نیازمند مدارس اهدا گردید.

در حاشیه این مراسم، به منظور تکریم مقام دانش‌آموزان و نشر امور فرهنگی که با همت اعضای دبیرخانه و کانون کتاب و کتابخوانی صورت پذیرفت، بیش از 150 جلد کتاب به همراه نمک و نبات متبرک به نیابت از حضرت امام رضا(ع) در میان دانش‌آموزان مدارس توزیع گردید.

سفیران امام رئوف به نیت ثامن‌الحجج(ع)، به هشت نفر از دانش‌آموزان مدارس حاشیه شهر خرم‌آباد که مزین به نام امام رضایی هستند، هدایایی اهدا نمودند.

همچنین به منظور ایجاد فضای رقابتی و ترویج امور فرهنگی، با برگزاری مسابقه فرهنگی به همت کانون کتاب و کتابخوانی دبیرخانه آستان قدس رضوی استان لرستان، سه نفر از دانش‌آموزان به عنوان برگزیده انتخاب شدند که جوایزی به آنان اهدا خواهد شد.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی