پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی:
۱۴۰۲-۰۸-۲۷

کتاب «غزه؛ این سو و آن سوی مرز» آغازی برای روایت‌سازی مقاومت است

رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و هنری برای تقویت جبهه مقاومت گفت: کتاب «غزه؛ این سو و آن سوی مرز» آغازی برای روایت‌سازی مقاومت است.

به گزارش آستان‌نیوز، همزمان با سی‌یکمین هفته کتاب جمهوری اسلامی، نشست «رسانه و مقاومت» با حضور رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی، مدیرعامل به نشر و جمعی از فرهیختگان و دغدغه‌مندان برگزار و از چاپ دوم کتاب «غزه این سو و آن سوی مرز» که به همت این آستان به بازار نشر ارائه شده است، رونمایی شد.
رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در این نشست گفت: کتاب «غزه این سو و آن سوی مرز» روایت شاعرانه‌ای از گزارش‌های واقعی در جنگ ۲۲ روزه و جنایات رژیم صهیونیستی است که می‌تواند شروعی برای این روایت‌سازی باشد و حتماً باید در گام بعد هنرمندان و نویسندگان این مسیر را ادامه داده و از این طریق  بینش جامعه را در این موضوع ارتقاء دهند. 
محسن هوشمند افزود: سال‌های سال است که هژمونی رسانه‌ای، به صورت مستقیم و غیرمستقیم در اختیار صهیونیست‌ها است، اما با وجود پیروز میدان در افکار عمومی، غزه بوده است. 
وی با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی و اتفاقات پس از آن نیز اظهار کرد: فارغ از هر نتیجه‌ای، قطعاً رژیم صهیونیستی بازنده اصلی در افکار عمومی جهان بوده و هیمنه پوشالی این رژیم از بین رفته است.
مسعود سنجرانی مترجم کتاب«غزه؛ این سو و آن سوی مرز» نیز در این نشست گفت: انتشار این کتاب حاصل واکنش سریع و اقدام به‌موقع آستان قدس رضوی درباره وقایع غزه در سال ۱۳۹۳ است که اثرگذاری ماندگاری داشته و شاهد چاپ مجدد آن هستیم. 
وی همچنین در این نشست، به کارنامه نویسنده کتاب که از گزارش‌های گروه حقیقت یاب سازمان ملل استخرج شده است، اشاره کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی