پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۲۶

دلجویی خادمیاران رضوی از خانواده‌های داغدار بابلی

خادمیاران کانون ایثار و شهادت و کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی بابل از خانواده‌های داغدار بابلی دلجویی کردند.

به گزارش آستان نیوز از مازندران؛ محمود جعفرزاده گفت: در راستای پیروی از سیره امام مهربانی در باب دلجویی جمعی از خادمیاران رضوی از کانون ایثار و شهادت و بانوان و خانواده با حضور در منازل خانواده‌های داغدار این شهرستان ضمن ابراز همدردی از آنان دلجویی نمودند.

جعفر‌زاده خاطرنشان کرد: این برنامه با هدف آن برگزار شد تا ثابت کند خادمیاران امام رئوف علیه‌السّلام همواره در سختی‌ها و مشکلات شریک غم‌ها و مصیبت‌ها هستند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی بابل اظهار کرد: خادمیاران رضوی با حضور بر سر مزار جان‌باختگان حادثه تصادف با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و فاتحه و شرکت در مراسم مداحی، برگزاری سینه‌زنی و اهدای تبرکات رضوی از حرم امام مهربانی‌ها برای درگذشتگان آرزوی غفران و طلب آمرزش و برای خانواده آنان صبر و شکیبایی مسئلت نمودند.

شایان ذکر است در حادثه تصادف یک دستگاه کامیون در کنار گذر جنوبی بابل در محدوده روستای ارمک از بخش گتاب با خودروی وانت مزدا در ۲۱ آبان ماه سال جاری راننده و دو سرنشین خودرو جان باختند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی