پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۲۵

برگزاری مسابقه کتابخوانی در مدارس روستایی و کم‌برخوردار قم

سومین مرحله طرح گنجینه با رویکرد مسابقه‌ کتابخوانی از کتاب‌های اهدایی، توسط کانون کتاب و کتاب‌خوانی خدمت رضوی استان قم برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از قم به مناسبت هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی و برای ترویج فرهنگ مطالعه کتاب، اهالی روستاهای کم‌برخوردار استان با رویکرد کتابخوانی از کتاب‌های اهدایی، موسوم به طرح گنجینه کتاب با یکدیگر به رقابت پرداختند.

فاطمه هندیانی مسئول کانون کتاب و کتابخوانی استان با تشریح مهمترین اقدامات کانون کتاب و کتابخوانی خدمت رضوی قم گفت: کتاب‌رسانی به روستاهای محروم از مهمترین فعالیت‌های این کانون برای ترویج فرهنگ کتابخوانی است.

وی افزود: طرح گنجینه کتاب، با ابتکار کانون کتاب و کتابخوانی خدمت رضوی استان قم، همزمان با دهه کرامت، در هشت روستای بخش جعفرآباد، با اهدای هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف، فعالیت موفق خود را شروع کرد.

مسئول کانون کتاب و کتابخوانی ابراز کرد: برنامه کتابخوانی نیز میان دانش‌آموزان مدرسه حضرت زینب سلام‌الله علیها روستای باقرآباد برگزار شد که در این برنامه فرهنگی، دانش‌آموزان پس از مطالعه کتاب «من امام زمانم را دوست دارم»، به رقابت پرداختند. نفرات برتر این مسابقه با هدایای متبرک رضوی تجلیل شدند. در ادامه این مراسم، علیرضا سبحانی‌نسب؛ نویسنده کتاب‌های کودک و نوجوان، برنامه قصه‌گویی خداشناسی و توحید را با زبانی شیوا و کودکانه برای دانش‌آموزان اجرا کرد.

هندیانی تاکید کرد: به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی، طرح گنجینه کتاب استمرار خواهد داشت و به زودی این طرح میان دانش‌آموزان کم‌برخوردار هفت مدرسه استان برگزار خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی