پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۲۵

برگزاری کنگره شهدای استان اصفهان با عطر رضوی

به همت خادمیاران رضوی کانون تخصصی کتاب و کتابخوانی استان اصفهان غرفه‌های متعددی در کنار کنگره شهدای استان برگزار شد.

مسئول کانون تخصصی کتاب و کتابخوانی آستان قدس رضوی در استان اصفهان در مصاحبه‌ای با آستان نیوز گفت: به همت خادم‌یاران رضوی این کانون و با مشارکت آموزش و پرورش و شهرداری منطقه کنگره شهدا در حرم حضرت زینب(س) اصفهان برگزار گردید. 

زهرا حیدری اظهار داشت: در این کنگره خادمیاران رضوی غرفه‌های مختلفی از جمله غرفه ایستگاه دانایی، مشاوره کتاب و معرفی کتاب، ایستگاه نقاشی، شناسنامه‌ای از شهدا و میثاق با کودکان فلسطینی را برپا کردند. 

وی ادامه داد: در غرفه شناسنامه‌ای از شهدا مراجعه‌کننده به مدت ۲۰ دقیقه شناسنامه را به صورت امانی تحویل می‌گرفت و سپس به پرسش‌های مسابقه پاسخ می‌داد و جایزه خود را دریافت می‌کرد. همچنین در غرفه میثاق با کودکان فلسطینی کودکان با نوشتن دو خط دلنوشته و بیعت با کودکان فلسطینی تبرکی حرم امام رضا علیه‌السلام دریافت می‌کردند.

حیدری اظهار داشت: در کنار غرفه‌ها در برنامه رونمایی از کتاب گنجینه مشاعره نوشته زیبا هاشمی که خود ایشان از خادمیاران رضوی استان اصفهان است را برگزار کردیم. 

وی بیان داشت: در این مراسم مسئولین آموزش و پرورش و شهرداری استان اصفهان، امامی معاون کانون‌های خدمت رضوی آستان قدس رضوی و خامسی‌پور مدیر روابط عمومی کانون‌های خدمت رضوی حضور داشتند و از غرفه‌ها بازدید کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی