پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۲۶

گردهمایی مسئولان آستان قدس رضوی اصفهان با خادمیاران در فریدون‌شهر اصفهان برگزار شد

مصطفی حجه‌فروش دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان و همراهان، با حضور در شهرستان فریدون‌شهر در گردهمایی خادمیاران شهرستان حاضر شدند و ضمن تقدیر از خدمات ارزنده حجت‌الاسلام طاهری رابط اسبق شهرستان، بهرام اصلانی را به عنوان رابط جدید معرفی کردند.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، مصطفی حجه‌فروش در سخنانی ضمن تقدیر از فعالیت یک ساله کانون خدمت رضوی فریدون.شهر گفت: با توجه به ظرفیت شهرستان انتظار خدمات بیشتری از طرف خادمیاران داریم. 

حجه‌فروش از مسئولان شهرستان و خادمیاران خواست ضمن تعامل بیشتر، توجه خود را بیشتر به روستاهای محروم معطوف کنند و کانون‌های رضوی را در سطح روستاها نیز فعال کنند.

در این گردهمایی محمدحسین امامی معاون خادمیاری آستان قدس رضوی اصفهان با بیان آماری از تعداد گزارش‌های ثبت شده از خادمیاران شهرستان، از یاوران خواست با ثبت ماهانه گزارش فعالیت‌های خود و ارتقاء به خادمیاری زمینه ارتقاء فعالان رضوی به یاور رضوی را فراهم کنند.

مسئولان آستان قدس رضوی اصفهان در این گردهمایی با گفتگوی رو در رو با خادمیاران از دغدغه‌ها و مشکلات خادمیاران در شهرستان با خبر شدند و جوابگوی سوالات آنان در زمینه‌های مختلف شدند.

در حاشیه این گردهمایی حجه‌فروش و همراهان از نمایشگاه بانوان ارزش‌آفرین که به همت کانون بانوان و در مدرسه شهید احمد لاچینانی برگزار شده بود بازدید کردند.

پس از پایان برنامه، مسئولان آستان قدس رضوی اصفهان از دفتر کانون خدمت رضوی شهرستان فریدون‌شهر بازدید کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی