پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۲۵

برگزاری ضیافت تکریم مولفان بین‌المللی رضوی توسط خادمیاران آران و بیدگل در چهارشنبه امام رضایی

مراسم ضیافت تجلیل از پژوهش‌گران، مولفان و شاعران کتاب رضوی دارای مدارج و جایزه‌های ملی و بین‌المللی به همت خادمیاران و یاوران کانون‌های خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل همزمان با روز کتاب و کتابخوانی(۲۴ آبان) در چهارشنبه امام رضایی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، دبیر کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل گفت: همزمان با روز کتاب و کتابخوانی(۲۴ آبان) و چهارشنبه امام رضایی، خادمیاران و یاوران رضوی این شهرستان در دومین گردهمایی خود به میزبانی کانون خدمت رضوی معین‌الضعفا از ۶ شاعر، مولف، محقق، پژوهشگر و شاعر برتر کتاب دارای رتبه در عرصه ملی و بین‌المللی با موضوعات سبک و سیره رضوی که یکی از آن‌ها نیز از یاوران رضوی هستند با حضور شهردار آران و بیدگل، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی و رئیس اداره آموزش و پرورش در مدرسه علمیه حضرت زینب(س) تجلیل کردند.

عباس آذرباد با اشاره به حضور باشکوه خادمیاران و یاوران رضوی و اهالی منطقه در ضیافت تکریم و تجلیل آن‌ها از مولفان برتر در سطح ملی و بین‌المللی افزود: استاد و شاعر برجسته ملی سید علی اصغر صائم کاشانی، دکتر محسن صانعی، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مهدی خدامیان، خانم اسماء سلطانی‌فر و نرجس قديری از مولفان و نویسندگان تجلیل شده با هدایا و تبرکات رضوی در ضیافت تکریم هستند.

وی تصریح کرد: استاد سید علی اصغر صائم کاشانی شاعر و مولف و محقق ده‌ها اثر، کتاب و مقالات تحقیقی از جمله کتاب اشعار رضوی با نام «دل هست اینجا کبوتر» به عنوان کتاب منتخب بنیاد بین‌المللی پژوهش‌های آستان قدس رضوی است.

به گفته وی حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی خدامیان نیز مولف کتاب «الصحیح فی فضل الزیاره الرضویه» دارنده رتبه اول جایزه بین‌المللی کتاب بیروت و برگزیده آستان قدس رضوی است.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل خاطرنشان کرد: همچنین دکتر محسن صانعی یاور رضوی و شهردار آران و بیدگل به همراه خانم اسماء سلطانی‌فر و نرجس قديری مولفان و پژوهشگران کتاب «پابوس خورشید» هستند.

آذرباد اظهار داشت: خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان آران و بیدگل در پایان این مراسم ضیافت تکریم مولفان، جنایات رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی اسرائیل در غزه را در قالب طومار محکوم و امضا کردند.

به گفته وی تجلیل از ۶ مولف و پژوهشگر برتر ملی و بین‌المللی، تجلیل از جوانان و نوجوانان نوجوان برگزیده ملی در عرصه‌های علمی و فرهنگی، امضای طومار در محکومیت جنایات رژیم غاصب و صهیونیستی اسرائیل در غزه، شعرخوانی سید علی اصغر صائم کاشانی میهمان ویژه مورد تقدیر مراسم و شاعر پیش‌کسوت منطقه کاشان و آران و بیدگل، سخنرانی مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(س)، تقدیر از زوج جوان آران و بیدگلی عقد شده در حرم رضوی، پخش کلیپ فعالیت‌های دو ساله کانون معین‌الضعفا و شعرخوانی شاعر نوجوان شهرستان باخدا و سخنرانی مسئول دفتر خدمت رضوی شهرستان از جمله برنامه‌های گردهمایی خادمیاران و ضیافت تکریم در چهارشنبه امام رضایی و مدرسه علمیه حضرت زینب(س) بود.

آران و بیدگل «شهر نمونه امام رضایی» دارای ۱۶۷ خادم‌یار رسمی رضوی(۱۰۴ نفر زن و ۶۳ نفر مرد)، ۲۹ یاور رسمی رضوی در ۱۱ کانون عمومی مستقر در ۱۱ منطقه شهرستان و هم‌جوار با مراکز خیریه، فرهنگی و مذهبی و سه کانون تخصصی فعال تعلیم و تربیت، بانوان و خانواده، خبر و فضای مجازی در شهرستان است که فعالیت رسمی خود را از دهه کرامت سال ۱۴۰۰ با ۳۶ خادمیار آغاز کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی