پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۲۸

ایجاد دپارتمان‌های اقتصادی، انرژی و آب با هدف افزایش بهره‌وری در شرکت‌های اقتصادی رضوی

مدیرعامل شرکت مهندسان مشاور معماری و شهرسازی آستان قدس رضوی از راه‌اندازی دپارتمان‌های اقتصادی، انرژی و آب در این مجموعه خبر داد و گفت: این دپارتمان‌ها به عنوان یک راهبرد برای ارائه خدمات مطلوب و در راستای بهینه‌سازی و افزایش بهره‌وری به ویژه در شرکت‌های اقتصادی آستان قدس ایجاد شده است.

دکتر عباسعلی قزل سوفلو در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: این دپارتمان‌ها در تامین نیازهای نظام توسعه راهبردی آستان قدس رضوی متناسب با آخرین دستاوردهای علمی و فنی، ارائه خدمت می‌کنند.
 

سه دهه حضور فعال در پروژه‌های حرم مطهر رضوی
او درباره پروژه‌های در دستور کار شرکت مهندسان مشاور معماری و شهرسازی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که خاستگاه شرکت حرم مطهر رضوی است، این مشاور طی سه دهه گذشته نقش فعالی در طراحی و نظارت بر حسن اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌های حرم مطهر و حریم آن ایفا کرده و در حال حاضر نیز حضور پویایی پروژه‌های بارگاه منور رضوی در حوزه تاسیسات، ابنیه و معماری دارد.
مدیرعامل شرکت مهندسان مشاور معماری و شهرسازی آستان قدس رضوی ادامه داد: علاوه‌براین، در پروژه‌های عمرانیِ مجموعه‌های مرتبط با آستان قدس رضوی از جمله منطقه ویژه اقتصادی سرخس، معاونت فنی بنیاد بهره‌وری موقوفات، بیمارستان رضوی و... و همچنین طی سال‌های اخیر در پروژه‌های شهرسازی مربوط به معاونت املاک و اراضی، به ارائه خدمات مهندسی مشغول است.
او با اشاره به خدمات این شرکت به دستگاه‌های خارج از آستان قدس تصریح کرد: شرکت مهندسان مشاور معماری و شهرسازی آستان قدس رضوی همچنین طرف قرارداد خدمات مهندسی با برخی دستگاه‌های بیرون از این نهاد از جمله صبا نفت است.
قزل سوفلو افزود: پروژه‌های مربوط به هتل بهار، پارکینگ طبقاتی و مرکز درمان ناباروری بیمارستان رضوی، توسعه دانشگاه تربت حیدریه، جهان مال، برج نیایش و... تنها بخشی از موارد در دستور کار این شرکت به شمار می‌رود.
 

اصلاح چارت سازمانی تا توسعه منابع انسانی
او اصلاح چارت سازمانی شرکت را یکی از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در سال جاری عنوان کرد و گفت: توسعه امکانات فیزیکی شرکت و مهم‌تر از آن جذب نیروی انسانی در دفتر مرکزی واقع در مشهد، بخشی دیگر از این اقدامات است.
قزل سوفلو ادامه داد: با توجه به این‌که بیشتر پروژه‌های این مجموعه در مشهد متمرکز است و از طرفی دفتر مرکزی در تهران واقع شده بود، دفتر مرکزی به مشهد انتقال داده شد. همچنین اصلاح اساسنامه به همراه دریافت تاییدیه آن از بنیاد بهره‌وری موقوفات صورت گرفت.
 

هدف‌گذاری برای ثبت و ایجاد برند معماری اسلامی
او درباره برنامه‌های کوتاه مدت پیش روی این شرکت اظهار کرد: اصلاح ساختار مستمر و استقرار نظام مدیریت طرح در پروژه‌های مهم حرم مطهر رضوی، ایجاد کمیته فنی و پایش طرح‌های اجرایی و مطالعاتی، از مهم ترین برنامه‌های کوتاه مدت این شرکت به شمار می‌رود.
قزل سوفلو ادامه داد: علاوه‌براین می‌توان به برنامه‌هایی از قبیل عضویت در فدراسیون مهندسان مشاور کشورهای اسلامی(FCIC)، برنامه‌ریزی برای صدور خدمات مهندسی به ویژه در عتبات عالیات، ثبت و ایجاد برند معماری اسلامی با هدف معرفی زمینه فعالیت شرکت و همچنین افزایش دامنه ارائه خدمات به بخش‌های مختلف آستان قدس اشاره کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی