پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به مناسبت روز پرستار صورت گرفت؛
۱۴۰۲-۰۸-۲۸

تقدیر شرکت داروسازی ثامن از کادر درمان 30 مرکز درمانی مشهد

به مناسبت بزرگداشت روز پرستار، شرکت داروسازی ثامن از کادر درمان بیش از 30 مرکز درمانی سطح شهر مشهد تقدیر کرد. 

به گزارش آستان نیوز، تنی چند از مسئولان این شرکت در آستانه روز میلاد حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، طی برنامه‌ای سه روزه از بالغ بر 30 مرکز درمانی مشهد از جمله بیمارستان‌های امام رضا(ع)، قائم(عج)، آریا، مهر، فارابی، رضوی، ولایت، دکتر شیخ، خجسته، بنت‌الهدی، ۱۷ شهریور، پاستور و... بازدید و از زحمات کادر درمان به ویژه پرستاران تجلیل کردند. 
همچنین در این برنامه فرصتی فراهم شد تا مسئولان داروسازی ثامن ضمن گفت‌وگو و تبادل نظر با کادر درمان، از نزدیک با مسائل و درخواست‌های مشتریان و مصرف‌کنندگان اصلی محصولات این شرکت آشنا شوند. 
‎داروسازی ثامن با بیش از ۳۰ سال سابقه فعالیت در مشهد، یکی از شرکت‌های بزرگ زیرمجموعه بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی و همچنین مؤسس و سرمایه‌گذار در چندین شرکت دانش‌بنیان حوزه سلامت است که در حال حاضر امکان تولید 95 محصول را دارد. 
در مجموع محصولات تولیدی این شرکت در دسته‌های دارویی «محلول‌های تغذیه‌ای مکمل مینرال و الکترولیت‌ها»، «محلول‌های دیالیزی»، «رقیق‌کننده‌ها و شست‌وشو»، «ضدباکتریایی»، «مسکن، ضدالتهاب و ضد تب»، «بی‌حس‌کننده‌های موضعی» و «محصولات افزایش‌دهنده پلاسما و خون‌ساز» و... تقسیم‌بندی می‌شود که 47 محصول آن برای نخستین بار در کشور تولید شده است.
داروسازی ثامن در راستای ارتقای میزان رضایتمندی بیماران و کادر درمان نسبت به محصولات و خدمات خود، ارتباط مستمری با مشتریان خود دارد و در این راستا برنامه‌های مختلفی همچون بازدید از مراکز درمانی، برپایی جلسات هم‌اندیشی با کادر درمان و بیماران و معرفی دستاوردهای خود در نمایشگاه‌ها و محافل علمی مرتبط را در طول سال برگزار می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی