پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۲۸

تقدیر منطقه ویژه اقتصادی سرخس از پرستاران و کادر درمان شهرستان

به مناسبت بزرگداشت ولادت حضرت زینب(س) و تکریم جایگاه پرستاران، منطقه ویژه اقتصادی سرخس در مراسمی از کادر درمان و پرستارانی که در این شهرستان ارائه خدمت می‌کنند، تقدیر کرد.

به گزارش آستان نیوز، با توجه به منویات تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر کمک و خدمت‌رسانی به اقشار محروم و کم‌برخوردار در حوزه سلامت، شب گذشته مراسمی به منظور تقدیر و ایجاد انگیزه در بین پرستاران برای خدمت بهتر به مردم شهرستان سرخس توسط منطقه ویژه اقتصادی برگزار شد.
معاون منابع انسانی منطقه ویژه اقتصادی سرخس گفت: در این مراسم از کادر درمان و پرستارانی که در حوزه بسیج و همچنین کانون خدمت رضوی فعالیت و در چهارشنبه های امام رضایی ارائه خدمت می‌کنند، تقدیر شد‌.
محمدرضا برهمند اظهار کرد: برخی از این افراد پزشکانی هستند که به صورت رایگان نیازمندان و مددجویان را ویزیت می‌کنند و حتی داروهای رایگان در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.
او ادامه داد: در این مراسم همچنین از چهار نفر از دختران جانبازان عزیز کشورمان که از پدرانشان پرستاری می‌کنند، تجلیل به عمل آمد.
معاون منابع انسانی منطقه ویژه اقتصادی سرخس، حضرت زینب(س) را الگوی بارزی برای پرستاران دانست و خاطرنشان کرد: با آغاز شیوع کرونا شاهد ایثار و فداکاری پرستارانی بودیم که با صبر و تکیه بر ایمان، در کنار مردم بودند که این اتفاق، برگ زرینی در دفتر پرافتخار پرستاران این شهرستان است.
او گفت: پرستاران متولی اصلی سلامت مردم هستند و در مسیر تحقق این رسالت، تمام توان خود را برای بهبود بیماران به کار بسته‌اند، چه بسا برخی به صورت گمنام در مراکز درمانی به صورت شبانه روزی درحال فعالیت هستند که جای تقدیر دارد.
او حوزه سلامت، بهداشت و درمان را یکی از اولویت‌های آستان قدس رضوی به ویژه در مناطق محروم عنوان کرد و افزود: آستان قدس رضوی از تمام ظرفیت خود برای رفع درد و آلام مردم این منطقه استفاده کرده که کمک به تجهیز و تکمیل بیمارستان لقمان حکیم سرخس یکی از این موارد به شمار می‌رود.
برهمند با اشاره به تکمیل بخش سی تی اسکن این بیمارستان توسط آستان قدس رضوی اظهار کرد: در حال حاضر نیز تکمیل بخش‌های بستری، اتاق‌های عمل، ICU و موتورخانه جدید با مشارکت آستان قدس در حال انجام است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی