پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به کوشش مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی،
۱۴۰۲-۰۸-۲۶

هشتمین مرحله قرعه کشی طرح ملی "من قرآن را دوست دارم" برگزار می‌شود

 همزمان با شب ولادت باسعادت حضرت زینب کبری(س) ، هشتمین مرحله قرعه کشی جوایز نقدی طرح ملی "من قرآن را دوست دارم" برگزار می‌شود.

به گزارش آستان‌نیوز، این مراسم  روز شنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۵ برگزار و به صورت زنده از برنامه آرمان شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

قرعه کشی از بین کسانی که از ابتدای طرح در دوره آموزشی شرکت کرد و موفق به دریافت گواهینامه شده اند صورت می‌گیرد که جوایز نقدی این دوره از برگزاری قرعه کشی طرح ملی "من قرآن را دوست دارم "  شامل اهدای یک کمک هزینه سفر به کربلای معلی به ارزش ۱۴ میلیون تومان  و اهدای ۱۴ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به ارزش یک میلیون تومان است.

 طرح ملی «من قرآن را دوست دارم» طرح مشترک قرآنی مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی و اعتاب مقدسه و بقاع متبرکه ایران اسلامی است کهاز سال ۱۴۰۰ در سراسر کشور با هدف گسترش فرهنگ قرآن خوانی و آموزش روخوانی قرآن و صحیح خوانی نماز و تدبر در قرآن به مخاطبان ۸ سال به بالا در سراسر کشور آغاز به کار کرده است.

 تاکنون این طرح در ۴  مرحله روخوانی قرآن کریم، تجوید الصلاه ، تفسیر و تدبر قرآن کریم و حفظ جزء سی  اجرایی شده  است و بیش از ۵۶ هزار شرکت کننده داشته است .

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی