پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت تعدادی از بانوان بوئین زهرائی،
۱۴۰۲-۰۹-۰۱

یک تخته تابلو فرش ویک تخته گلیم به حرم امام رضا(ع) اهدا شد

به همت تعدادی از بانوان بوئین زهرائی، یک تخته تابلو فرش ویک تخته گلیم به حرم امام رضا(ع) اهدا شد.

به گزارش آستان نیوز، طی مراسمی که صبح امروز در صحن پیامبر اعظم(ص) برگزار شد، با حضور نماینده نذورات و جانشین معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی یک تخته تابلو فرش ویک تخته گلیم اهدایی توسط جمعی از بانوان قالیباف شهرستان بوئین زهرا به آستان قدس رضوی اهدا شد.

حجت الاسلام والمسلمین بخشی جانشین معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی در خصوص اهدای این تابلو فرش گفت: چندی پیش تعدادی از بانوان بوئین زهرا آموزشگاه گلیم بافی ایجاد کردند که تا کنون900 نفر در آموزش دیده اند. این آموزشگاه با توسل به حضرت رضا(ع) کار خود را آغاز کرد و نذر کرده بودند بعد از رونق کار تابلویی ریزبافت و ارزشمند را به بارگاه منور رضوی اهدا نمایند که این تابلو امروز به همراه یک گلیم تقدیم بارگاه منور رضوی شد.

در بافت این تابلو فرش 111 نفر با نیت تبرک نقش داشتند که اکنون 10 نفر آن ها حضور دارند و طی این مراسم علاوه بر هدایای متبرک رضوی به بافندگان، گلدسته نمادینی از حرم مطهر رضوی به این آموزشگاه اهدا می شود.

خانم صفیعی اهدا کننده این قالیچه دستبافت در این مراسم گفت: این تابلو فرش را به نیت حضرت رضا(ع)در آموزشگاه بافتیم و بسیاری از دوستانی که در بافت این تابلو فرش سهیم بودند حاجت روا شدند. قرار بود این تابلو فرش را با هزینه شخصی به حرم اهدا کنیم اما امام رضا(ع) شرایط را طوری برای ما فراهم کردند که اکنون میهمان ایشان هستیم. 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی