پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۲۸

نمایشگاه کتاب با ۵٠ درصد تخفیف در برازجان افتتاح شد

به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی نمایشگاه کتاب با پنجاه درصد تخفیف توسط خادمیار رضوی در دبستان غیر دولتی ادب فارسی برازجان افتتاح شد.

به گزارش آستان نیوز نمایشگاه بزرگ کتاب با حضور امام جمعه شهرستان دشتستان، معاون برنامه‌ریزی فرمانداری، مدیر و معاونین آموزش و پرورش دشتستان، معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان، مدیر نمایشگاه و برخی نویسندگان دشتستانی با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در دبستان ادب فارسی افتتاح شد.

امام جمعه برازجان در آئین افتتاح نمایشگاه در خصوص کتاب اظهار داشت: بحث کتاب یکی از شاخص‌های مهم فرهنگی و رشد جامعه است و قطعا در هر جامعه‌ای چه در نوشتار و یا کتابخوانی و همچنین تبلیغ کتاب توجه بیشتر شود نشانه رشد فرهنگی آن جامعه است.

حجت‌الاسلام مصلح با بیان اینکه در آموزه‌های دین اسلام نیز به مطالعه و کتابخوانی توصیه شده است گفت: همه همت اولیای دین اسلام بر این بوده که بندگان خدا به طرف روشنایی کتاب رهنمون شوند.

در ادامه امام جمعه برازجان با تقدیر از تلاش‌های قاسمی مدیر نمایشگاه، عنوان کرد:‌ متاسفانه نسل جدید تنها به کتاب‌های درسی اکتفا می‌کنند، اما برگزاری این نمایشگاها می‌تواند در دانش‌افزایی و آگاهی‌‌بخشی و انتقال علم و فرهنگ به نسل‌های جدید نقش‌آفرین باشد.

 در این آیین، مدیر نمایشگاه گفت: کتاب‌های ارائه شده در این نمایشگاه از تخفیفات ویژه برخوردار است و علاقه‌مندان می‌توانند از این فرصت برای تهیه کتب مورد نیاز خود استفاده کنند.

حبیب قاسمی، خادمیار رضوی و مدیر این نمایشگاه افزود: این نمایشگاه که به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی دائر شده، شامل سه هزار عنوان کتاب با موضوعات تاریخی، مذهبی، ادبی، روان‌شناسی، کودک و نوجوان، بومی و... می‌باشد و تنوع کتاب‌ها بسیار خوب و تخفیف پنجاه درصد است.

گفتنی است این نمایشگاه به مدت ۳۰ روز دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند صبح ‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۴ تا ۲۱ از آن بازدید کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی