پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۲۷

عاشقان امام مهربانی‌ها، از تبریز عازم خراسان رضوی شدند

کاروان دلدادگان بارگاه مطهر امام مهربانی‌ها، با بدرقه مدیر، معاونین دفتر کانون‌های استانی و خادمیاران رضوی کانون زیارت، از شهرستان تبریز عازم بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج شد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، محمدیوسف شاکری خویی مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان در حاشیه بدرقه کاروان زیارت اولی محرومین، گفت: جمع کثیری از دلدادگان حضرت علی‌بن موسی‌الرضا علیه‌السلام هستند که به جهت مشکلات مالی تاکنون توفیق زیارت بارگاه نورانی حضرت ثامن‌الحجج علیه‌السلام را نداشته‌اند. لذا به منظور برآورده شدن آرزوی زیارت قشر زحمتکش و محروم جامعه، مدیریت کانون‌های مرکزی خدمت رضوی استان با جذب کمک‌های مالی  خیّرین هر ماه، یک کاروان زائر اولی را با اتوبوس به مشهد مقدس اعزام می.نماید.

وی افزود: کاروانی که امروز اعزام می‌شود تعداد چهل و سه نفر از عزیزان زائر اولی است که از شهرستان‌های تبریز و کلیبر هستند و برنامه‌ریزی شده بعد از زیارت حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران در قم به مشهد مقدس عزیمت نمایند و در طول مسافرت از برنامه‌های مختلف فرهنگی، مذهبی و سبک زندگي رضوی بهره‌مند خواهند شد. 

شاکری اضافه کرد: اعضای کاروان با کمک مالی خیّرین و مساعدت مسئولان آستان قدس رضوی به مدت سه شبانه‌روز در زائرسرای آستان قدس اسکان داده شده و مورد پذیرایی قرار خواهند گرفت و در مدت حضور در مشهد ضمن عرض ادب به ساحت امام رئوف و زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا علیه‌السلام، از برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر رضوی بهره‌مند شده و یک وعده نیز میهمان غذای مهمان‌سرای حضرتی خواهند شد. 

مدیر کانون‌های خدمت رضوی آذربایجان شرقی با بیان اینکه هزینه اعزام این کاروان بالغ بر هفتصد و پنجاه میلیون ریال می‌شود افزود: هزینه رفت و برگشت با اتوبوس ۴۵٠ میلیون ریال می‌شود که توسط خیّرین تامین شده است و هزینه اسکان و پذیرایی بالغ بر ٣٠٠ میلیون ریال خواهد بود که بر عهده آستان قدس رضوی است. 

شاکری خویی افزود: لازم می‌دانم از خیّرین و خادمیاران بزرگوار کانون زیارت استان که اسباب عزیمت اعضای این کاروان را به بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا عليه‌السلام فراهم نمودند قدردانی کنم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی