پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۹-۰۲

اهدای 1380 جلد کتاب به موسسه قرآنی در ایالت غور افغانستان

با هماهنگی معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی، تعداد1380 کتاب به مؤسسه قرآنی ولیعصر در ایالت غور افغانستان اهدا شد.

به گزارش آستان‌نیوز، در راستای تحقق سیاست‌های کلان آستان قدس رضوی در حوزه بین‌الملل مبنی بر توانمندسازی و حمایت از موسسات و تشکل‌های بین‌المللی و نیز نشر نام و نشان امام رضا(ع) در حوزه بین‌الملل، یکی از اقدامات معاونت امور بین‌الملل، پاسخ به درخواست‌های موسسات و تشکل‌های خارج از کشور برای دریافت کتب و محصولات فرهنگی است.
در همین راستا با توجه به درخواست مؤسسه قرآنی ولیعصر در ایالت غور افغانستان مبنی بر درخواست کتاب‌هایی از انتشارات آستان قدس رضوی و انتقال این آثار به کشور افغانستان و بهره‌برداری در موسسه یاد شده، به درخواست این موسسه پاسخ مثبت داده شد.
در همین راستا مسئول مؤسسه قرآنی ولیعصر در ایالت غور افغانستان، روز گذشته اول آذرماه جهت دریافت کتب و محصولات فرهنگی در بخش کتابخانه‌های سیار سازمان کتابخانه‌های آستان قدس رضوی حاضر شد و آثار درخواستی به وی تقدیم شد.
وی در خصوص جزئیات این اقدام گفت: در ولایت غور 8 حوزه علمیه وجود دارد که در هر کدام از این حوزه‌ها بیش از 100 شاگرد مشغول به تحصیل هستند، در این حوزه‌ها از نظر کتاب‌های مطالعاتی با کمبود مواجه هستیم.
حجت‌الاسلام جمعه خان امیری افزود: با توجه به اینکه آستان قدس رضوی دارای منابع غنی فرهنگی در سازمان کتابخانه ها موزه‌ها و مرکز اسناد است، از همین رو طی مکاتباتی از آستان قدس رضوی درخواست کردیم در این حوزه ما را حمایت کرده و آثاری را به موسسه قرآنی ما اهدا کند.
مسئول مؤسسه قرآنی ولیعصر در ایالت غور افغانستان، تصریح کرد: این آثار با موضوعات تفسیر، منابع تاریخی، کتاب‌های کمک آموزشی و کلاسی، پزشکی و... است.
وی ادامه داد: از تمامی مسئولان آستان قدس رضوی که در ارتقا و رشد فرهنگ مطالعه از ما حمایت کردند تقدیر و تشکر می‌کنم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی