پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۹-۰۲

نشست تخصصی «فرش و معماری» برگزار می‌شود

نشست تخصصی «فرش و معماری، جلوه‌هایی از همبستگی و پویایی» به همت کمیته فرش و گروه تخصصی معماری و شهرسازی فرهنگستان هنر و با همکاری شرکت فرش آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش آستان نیوز، نشست تخصصی فرش و معماری، جلوه‌هایی از همبستگی و پویایی، یکی از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده از سوی فرهنگستان هنر است که روز شنبه چهارم آذر ماه جاری به میزبانی این فرهنگستان در تهران برگزار می‌شود.
در این نشست که از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با سخنرانی سید محمد بهشتی عضو پیوسته فرهنگستان هنر و تورج ژوله رئیس کمیته فرش این فرهنگستان همراه است، درباره معماری، فرش و فصل مشترک این دو هنر اصیل و ماندگار ایرانی گفت‌وگو خواهد شد.
علاقه‌مندان به هنر فرش می‌توانند برای شرکت در این نشست به نشانی خیابان ولی‌عصر(عج)، پایین‌تر از چهارراه طالقانی، شماره ۱۵۵۲، طبقه سوم، سالن گلستان هنر فرهنگستان هنر مراجعه یا به نشانی اینترنتی https://b2n.ir/z63674 به صورت برخط شرکت کنند.

گفتنی است در اردیبهشت امسال همزمان با برگزاری نخستین جلسه کمیته فرش فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران به میزبانی شرکت فرش آستان قدس رضوی در مشهد، تفاهم‌نامه‌ای میان این شرکت و فرهنگستان هنر برای اعتلای فرش دستباف ایرانی به امضا رسید.
در این راستا نیز تاکنون نشست‌های «تاریخ فرش‌شناسی در جهان، روش‌ها و رویکردها» و «فرش و معماری» با همکاری این دو مجموعه برگزار شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی