پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۹-۰۱

برگزاری جلسات تجمیعی کانون‌های اصفهان برای ارائه مسائل کافی نیست

معاون خادم‌یاری شهرستان نجف آباد گفت: برگزاری جلسات کلی و جمعی کانون‌ها برای ارائه مسائل و راهکارهای مناسب شهرستان‌ها کافی نیست و به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان محسن پورعبدالله در جلسه هم اندیشی و هماهنگی با مسئول روابط عمومی مدیریت کانون‌های خدمت رضوی استان که در دفتر کانون مرکزی خادم‌یاران رضوی شهرستان برگزار شد گفت: برگزاری جلسات کلی و جمعی برای ارائه مسائل و راهکارهای مناسب شهرستان‌ها کافی نیست و به نتیجه مطلوب نخواهد رسید. برای کسب نتیجه بهتر از جلسات باید نشست‌های تخصصی با کانون‌های خدمت رضوی برگزار گردد.

 وی شنیدن نظرات مسئولین کانون‌های شهرستان‌ها را از طرف مسئولین روابط عمومی استان بسیار ارزشمند دانست و تاکید کرد: شناخت ضعف‌ها و نقاط قوت و بررسی راهکارهایی برای فعالیت بهتر در زمینه روابط عمومی بهترین راه‌حل برای پیشرفت در زمینه خدمت خواهد بود.

پورعبدالله تاکید کرد: با توجه به نیاز روابط عمومی‌ها به گسترش فعالیت، نیاز مبرم به ابزارهای خاص برای کانون‌ها می‌باشد که یکی از این ابزارها تاسیس و راه‌اندازی سایت کامپیوتری برای شهرستان است تا دسترسی‌ها و ارتباطات توده‌های مختلف مردم با کانون‌ها در شهرستان بهتر و بیشتر شود.

معاون خادم‌یاری نجف آباد ضمن اشاره به تمایل و آمادگی مردم شهرستان در مشارکت در برنامه نذر عام در راه ائمه اطهار علیهم‌السلام گفت: شعار همه خادم‌الرضاییم می‌تواند حتی برای یک کشاورز با نذر یک درخت در باغ شخصی و نامگذاری آن به نام امام رضا(ع) صورت گیرد و این میسر نخواهد بود مگر با شناساندن فعالیت‌های کانون‌ها و تسهیل در ارتباط مردم با شبکه‌های خادم‌یاری در شهرستان.

در ادامه علیرضا خامسی پور مسئول روابط عمومی مدیریت کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان لزوم مشارکت روابط عمومی کانون‌های خدمت رضوی شهرستان در روایت‌سازی از عملکرد کانون‌های رضوی را لازم و ضروری دانست و تاکید کرد: برگزاری جلسات توجیهی برای تبیین اهداف لازم است و فعالیت و حضور حداکثری فعالان در حوزه روابط عمومی و رسانه و استفاده از پتانسیل و انرژی بالای جوانان در بحث رسانه می‌تواند راهکاری برای ارتباط هرچه بیشتر با مردم باشد.

خامسی پور با اشاره به نیاز جامعه امروز به امیدبخشی و آگاهی‌بخشی صحیح تاکید کرد: با اطلاع‌رسانی صحیح و آشنا نمودن مردم با اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در کانون‌ها می‌توان موجبات رضایتمندی و مشارکت عموم مردم در خدمات رضوی را فراهم کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی