پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۹-۰۳

جلسه هم‌اندیشی مسئولین روابط عمومی کانون‌های تخصصی و محله‌ای نجف آباد برگزار شد

با حضورمسئول روابط عمومی مدیریت کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان در کانون مرکزی خادم‌یاران رضوی نجف‌آباد، جلسه هم‌اندیشی و هماهنگی مسئولین روابط عمومی کانون‌های تخصصی و محله‌ای این شهرستان برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان علیرضا خامسی پور مسئول روابط عمومی مدیریت کانون‌های خدمت رضوی استان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع خادم‌یاران رضوی شهرستان نجف‌آباد هدف از حضور در جمع ایشان را شنیدن درددل‌ها، مشکلات و راه‌حل‌هایی برای انجام خدمت بهتر دانست و گفت: موقعیت خدمت برای خادم‌یاران رضوی و عاشقان امام رضا علیه‌السلام ایجاد شده تا همگی بتوانیم در درگاه امام رئوف و بزرگوار خدمت کنیم. توفیق خدمت رضوی قطعاً از دعای خیر والدین و یا پاداش انجام کارهای خیری می‌باشد که انجام داده‌اید. چنین موقعیت غیر قابل وصفی شامل حال خادم‌یاران و یاوران رضوی شده است و باید قدر این موقعیت را دانست. 

وی خدمت در محل زندگی و تلاش برای خدمت بیشتر به مردم شهرستان‌ها را از اهداف شبکه خادم‌یاری دانست و تاکید کرد: خدمت رضوی فقط خدمت در حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام نیست، همان‌گونه که فلسفه ایجاد شبکه خادم‌یاری همین است، خدمت مختص جغرافیای حرم مطهر نیست شبکه خادم‌یاری تشکیل شد تا در پهنه ایران اسلامی و حتی بیرون از مرزهای کشور بستری فراهم شود برای انجام خدمت رضوی با هدف متصل شدن دل‌های عاشقان امام رضا(ع) به ایشان.

وی فعالیت در حوزه روابط عمومی کانون‌های خادم‌یاری را خدمت و توفیقی مضاعف برای خادم‌یاران فعال در این حوزه دانست و گفت: قبول فعالیت در این حوزه خدمت به خدمتگزاران امام رضا علیه‌السلام محسوب می‌گردد چرا که روابط عمومی‌ها تلاش می‌کنند تا خدمت خادم‌یاران رضوی دیده شود و با این دیده شدن‌ها دل افراد دیگری نیز به آن امام رئوف وصل شود.

مسئول روابط عمومی مدیریت کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان گفت: اصلی‌ترین وظیفه ما در حوزه روابط عمومی اتصال بیشتر دل‌های عاشقان به امام رضا علیه‌السلام است و با وجود فراهم بودن بستر‌های مناسب در این راستا نباید تنها به شبکه خادم‌یاری اکتفا نمود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی