پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۹-۰۴

کسب عنوان نشان تجاری برتر خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ توسط شرکت قند تربت حیدریه

شرکت قند تربت حیدریه زیرمجموعه بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی در مراسم یازدهمین دوره معرفی و تجلیل از برندهای برتر خراسان رضوی و نیز یازدهمین همایش برندینگ که با حضور استاندار و مدیران کل ادارات استان برگزار شد، تندیس نشان تجاری برتر خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ را بدست آورد.

به گزارش آستان نیوز، در این مراسم که توسط انجمن مدیران صنایع و سازمان صمت خراسان رضوی برگزار شد، تندیس و لوح تقدیر برند برتر سال ۱۴۰۲ به دکتر احسان اله اژدری مدیرعامل شرکت قند تربت حیدریه اهداء شد.

این برای چهارمین سال متوالی است که شرکت قند تربت حیدریه در گروه «کسب و کارهای رشد یافته» موفق به کسب تندیس نشان تجاری برندینگ می‌شود.

 

رعایت استانداردهای تولید محصول تا مشتری‌مداری

مدیرعامل شرکت قند تربت حیدریه در حاشیه این مراسم گفت: در ارزیابی کارشناسان سازمان صمت که در چند نوبت و به صورت بازدید میدانی از کارخانه انجام شد، مدارک و مستندات مربوط به تعهد مشتریان، پایداری برند، ساختارهای مناسب شرکت، رعایت استانداردهای تولید محصول، فروش، ساختار نیروی انسانی و... مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

دکتر اژدری اظهار کرد: در این مراسم در مجموع از ۱۷ شرکت تقدیر شد که ۱۱ شرکت در حوزه برند برتر و ۶ شرکت، شایسته تقدیر بودند. 

 

عرضه محصول در ۱۰ استان

او با اشاره به عرضه شکر سفید تولیدی این کارخانه در ۱۰ استان کشور افزود: خراسان رضوی، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و... از جمله استان‌های مقصد محصول تولیدی کارخانه هستند.

مدیرعامل شرکت قند تربت حیدریه خاطرنشان کرد: این مجموعه به واسطه تولید محصول با کیفیت عالی و در دستور کار قرار دادن موضوع مهم پایداری کیفیت، توانسته اعتماد تامین‌کنندگان و ذینفعان را جلب کند.

او ایجاد و توسعه روابط متقابل و مناسب با ذینفعان را یکی از علل افزایش کیفیت خدمات و محصولات این شرکت عنوان کرد.

دکتر اژدری ادامه داد: شرکت قند تربت حیدریه به عنوان مجموعه‌ای منتسب به دستگاه حضرت رضا(ع) مسئولیت‌های اجتماعی خود در قبال مردم و همچنین موضوعات زیست محیطی را بخشی از اولویت‌های اصلی خود قرار داده است. 

گفتنی است هفتاد و سومین فصل بهره‌برداری کارخانه قند تربت حیدریه از مهرماه امسال آغاز و پیش‌بینی شده است تا پایان فصل بهره‌برداری ۲۲۰ هزار تن چغندر قند از کشاورزان توسط این کارخانه دریافت شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی