پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با مشارکت آستان قدس رضوی؛
۱۴۰۲-۰۹-۰۴

بزرگترین مجموعه ورزشی شهرستان تربت جام افتتاح شد

آیین افتتاحیه بزرگترین مجموعه ورزشی شهرستان تربت جام که به همت آستان قدس رضوی به مرحله بهره‌برداری رسیده است، برگزار شد.

به گزارش آستان‌نیوز، مجموعه ورزشی شهید حاج قاسم سلیمانی با مساحتی بالغ بر یک هزار و200 متر با سالن های مجزا ویژه خواهران و برادران ظهر امروز شنبه چهارم آذر با حضور مدیر موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی، جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع)، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی و شماری از مسئولان استانی و شهرستانی در روستای رباط سمنگان تربت جام افتتاح شد.
جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج به بسیجیان، انقلابیان و ولایتمداران این شهرستان گفت: امیدوارم بتوانیم در مکانی که با نذورات آستان قدس رضوی و با اهتمام تولیت آستان قدس رضوی و مجموعه خیران و سپاه پاسداران مهیا شده است، خودمان را برای پاسداری از این انقلاب و نظام و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی آماده کنیم.
سردار علی اکبر افراسیابی گفت: این روستا حدود 20 شهید تقدیم انقلاب کرده و مردم سمنگان باید قدر خود را بدانند چرا که عنایت امام رضا(ع) مشمول حال آن ها شده است.
وی ضمن قدردانی از همه کسانی که برای برپایی این مجموعه تلاش کرده اند، گفت: اینجا محل خوبی برای چنین تجمعاتی است و انشاء ا... این مکان باعث تقویت ارزش های اسلامی، تقویت بسیج وارزش های انقلاب شود.

مناطق روستایی دارای استعدادهای نابی در حوزه ورزش هستند
مدیر موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی با بیان این که نقاط محروم و مناطق روستایی دارای استعدادهای نابی در حوزه ورزش هستند که باید بیشتر مورد توجه مسئولان قرار گیرد، گفت: افتتاح مجموعه ورزشی در منطقه قهرمان پرور سمنگان نویدبخش توفیقات جوانان این منطقه در عرصه بین المللی است.
رضا امین‌زاده با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با ورزشکاران و مدال‌آوران کشوری اظهارکرد: ایشان در این جلسه بر جمله «ایران قوی ورزش قوی» تاکید کردند و قطعا برای رسیدن به ورزش قوی باید به سخت افزار ورزش و نرم افزار ورزش که همان ورزشکار است، توجه ویژه شود. 
وی با اشاره به کمک 42 میلیارد ریالی آستان قدس رضوی برای احداث این مجموعه ادامه داد: امروز آستان قدس رضوی مجموعه‌ای را با مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اداره کل ورزش و جوانان افتتاح کرد که این ظرفیت در این منطقه قهرمان‌پرور چه در حوزه شهادت و چه در حوزه ورزش می‌تواند نوید بخش توفیقات بیشتر جوانان در سطح بین‌المللی باشد.
مدیر موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی با بیان این‌که ورزش بانوان ازدیگر مواردی است که امروز باید به آن بیشتر پرداخته شود، ادامه‌داد:  این مجموعه می‌تواند خدمات خوبی را به ورزش بانوان ارائه دهد. باید بپذیریم در مجموعه‌ای افراد ورزشکار می‌شوند که مادر هم ورزش کند چراکه تربیت کودک با مادر است و اگر نگرش مادر به تربیت بدنی و ورزش درست باشد می‌توان در جامعه نیز این نگاه را مشاهده کرد.
وی با اشاره به تجلیل رهبر معظم انقلاب از بانوی ورزشکاری که با فرزند خود بر روی سکوی قهرمانی ایستاد، اضافه‌کرد: امروز نقش بانوان با حجاب و حتی با فرزند، نشان دهنده این است که الگوپذیری بانوان ایرانی و اسلامی می‌تواند اثرگذار باشد و فرهنگی اسلامی ما را صادر کند. ورزشکاران الگوهای بسیار خوب جامعه هستند به شرطی که شاخص های انقلابی و ارزشی را حفظ کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی