پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۹-۰۲

برگزاری نخستین جلسه هم‌اندیشی خادمیاران حقوقدان رضوی در آذربایجان غربی

اولین جلسه هم‌اندیشی خادمیاران حقوق‌دان رضوی با حضور حقوق‌دانان خادم‌الرضا علیه‌السلام در محل دفتر صلح و سازش رضوی در آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان غربی، در این جلسه که در دادستانی ارومیه ترتیب یافت، دبیر این جلسه ضمن تقدیر از حضور خادمیاران گزارشی از اهداف، وظایف، ماموریت‌ها و عملکرد ده ماهه این دفتر ارائه کرد.

در ادامه این جلسه جوادی رییس گروه حقوق و معاون محترم دانشگاه ارومیه به تاثیر ارزش‌های اخلاقی و اعتقادی و مسایل فرهنگی در کاهش آسیب‌های اجتماعی پرداخت و رواج آن در جامعه هدف را موجب اصلاح ذات‌البین و ایجاد هنجارهای منطبق بر اصول مذهبی را مبتنی بر ایجاد صلح و سازش در جامعه هدف دانست.

سامی رییس اداره عشایر آموزش و پرورش استان هم با اشاره به اینکه کار یک معلم به فرموده مقام معظم رهبری، تربیت یک نسل است افزود: برای تربیت نسل متمدن و متحول با هویت مذهبی و ملی باید تمامی نهادها در کنار آموزش و پرورش همگام با اهداف ترسیم شده نظام پای کار باشند.

در ادامه خادمیار مصطفی حبیب‌زاده توضیحاتی از مزایای داوری و میانجیگری و پیگیری اسقرار ارزش‌های دینی و فرهنگ‌های بومی هر منطقه ارائه و تربیت نیروی انسانی متخصص در این زمینه‌ها را بسیار ضروری دانست.

در این جلسه حاضران خواستار برگزاری مستمر این جلسات شدند.

ایجاد ماهیت حقوقی و تدوین شرح وظایف دفتر صلح و سازش از اهم مصوبات این جلسه بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی