پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت خادمیاران مازندران
۱۴۰۲-۰۸-۲۹

عطر رضوی در منزل جانباز شهید صادقی زرندینی پیچید

خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان نکا با حضور در منزل شهید صادقی از خانواده محترمش دلجویی نمودند.

به گزارش آستان نیوز از مازندران ابراهیم فیروزآبادی گفت: مجموعه ارکان و خادمیاران از کانون‌های خدمت رضوی این شهرستان از خانواده محترم جانباز هفتاد درصد شهید صادقی دلجویی نمودند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان نکا افزود: از آنجایی که جانباز هفتاد درصد دیار نیکان پس تحمل ۴۱ سال جراحت جنگ تحمیلی در هفته جاری به خیل شهدا پیوست، خادمیاران رضوی نکا در قالب طرح پلاک هشت با حضور در منزل آن شهید والامقام از خانواده محترمش دلجویی کردند.

فیروزآبادی گفت: در این طرح که با هدف تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به همت کانون ایثار و شهادت هماهنگی‌ها انجام شد، خادمیاران رضوی با حضور در منزل شهید و دیدار و گفتگو با خانواده معظم شهید شعبان صادقی زرندینی؛ شهادت آن شهید والامقام را به خانواده محترمش تبریک و تهنیت گفته و در ادامه اقدام به برگزاری روضه امام رضایی نمودند و خانه شهید را به عطر رضوی متبرک نمودند. 

فیروزآبادی با بیان اینکه دیدار با خانواده شهداء یک وظیفه همگانی است گفت: آنچه امروز به عنوان وظیفه بر دوش ما است ادای دین به شهدا و خدمت به خانواده آن‌ها و مردم است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی