پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۲۹

از سوی خادمیاران رضوی سپیدپوشان عرصه سلامت بابل تجلیل شدند

در خجسته سالروز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار کانون جوانان و نوجوانان رضوی بابل از پرستاران بیمارستان شهید بهشتی تجلیل کرد.

به گزارش آستان نیوز از مازندران، محمود جعفرزاده دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان بابل گفت: همزمان با میلاد پیام‌آور عاشورا تجلی‌گر ایثار‌ و‌ استقامت و صبر حضرت زینب(س) روز پرستار کانون جوانان و نوجوانان کانون شهرستان بابل با زمزمه «ای صفای قلب زارم...»، ضمن حضور در بیمارستان شهید بهشتی فضای این مرکز درمانی را شمیم خوش رضوی معطهر و دل‌های جمعیت حاضر در بخش‌های مختلف بیمارستان را به سوی حرم طلایی حضرت ثامن‌الححج سوق دادند و در لفافه دلدادگان طریق الرضا(ع) ارادت خودشان را با بارانی شدن چشم‌هایشان عرضه داشتند.

جعفرزاده گفت: خادمان امام رئوف ضمن تبریک این روز پر سعادت به سپیدپوشان عرصه سلامت از زحمات خستگی‌ناپذیر تمام لحظات مهرورزی آنان که قلبی آکنده از صبر دارند تقدیر نمودند و برایشان صبر و توفیق بیشتر برای خدمت‌ به هموطنان را از جانب امام مهربانی‌ها علی‌بن موسی‌الرضا علیه تحیت آلاف و ثناء خواستار شدند.

او گفت: در این برنامه معنوی در حالی که مدح و سجایای حضرت رئوف و بزرگ‌بانوی کربلا سروده می‌شد با هدایای متبرک رضوی به همراه هدیه‌ای با نشان همه خادم‌الرضاییم از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر حافظان و مدافعان سلامت تقدیر شد.

جعفرزاده یاد آور شد: خادمیاران در حاشیه ویژه برنامه‌های مناسبتی خود با زمزمه صلوات خاصه در ۴ بخش، این بیمارستان را مملو از عطر خوش آلاله‌های بهشتی و کرامات رضوی کردند. چشم‌های نمور بیماران دلداده حضرت رئوف و آه و نوای آرام یا رضا(ع) یا رضا(ع) گفتنشان؛ موجب شد تا تعدادی نمک و نبات متبرک رضوی جهت شفا توسط خادمیاران به آن‌ها تقدیم گشته و دلگرم رأفت و حضور همیشگی امام رئوف باشند.

دبیر کانون خدمت رضوی بابل اظهار کرد: همچنین خادمان امام مهربانی‌ها با حضور خود در کنار بیماران برایشان از درگاه حق تعالی عافیت را مسئلت نمودند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی