پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۹-۰۲

برگزاری دومین دوره آموزشی مسئولین کانون‌های خادمیاران شرق مازندران

معاون خادمیاری کانون‌های خدمت رضوی مازندران خبر داد: به همت معاونت کانون‌های خدمت رضوی استان دوره آموزش کارگاهی سامانه خادمیاری ویژه خادمیاران ستادی، مسئولین کانون‌های تخصصی و‌ محله‌ای به میزبانی شهرستان بهشهر در دانشگاه پیام نور این شهرستان برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از مازندران محمدرضا مسلمی در حاشیه برگزاری دومین دوره آموزشی سامانه خادمیاری گفت: این دوره با هدف ارتقا سواد رسانه‌ای و کار با سامانه خادمیاری به منظور تسهیل در ثبت گزارشات، فعالیت‌های خدمات رضوی با حضور مسئولین کانون‌های تخصصی و‌ عمومی شهرستان‌های بهشهر و گلوگاه و نیز شهرهای رستم‌کلا، خلیل‌شهر و بخش مرکزی زاغمرز برگزار شد.

مسلمی خاطرنشان کرد: این دوره‌ها بر اساس مصوبه شورای آموزش کانون‌های خدمت رضوی استان برگزار و در این راستا یک دوره کارگاه آموزشی سامانه برای کلیه نیروهای ستادی استان در قالب ۲۲ برنامه در ۲۲ شهرستان برگزار می‌شود.

او گفت: در این دوره آموزشی آقای هندویی مسئول سامانه امور خادمیاری؛ ضمن آموزش نحوه ثبت و‌ تاییدیه فعالیت‌ها در سامانه خادمیاری به سوالات و‌ ابهامات رابطین کانون‌های تخصصی و‌ عمومی پاسخ داد. در این دوره آموزشی بالغ بر ۶۰ نفر از مسئولین کانون‌های تخصصی و عمومی شرکت کردند که با نحوه تعیین کشیک، تعیین عرصه‌های خدماتی و نحوه انتخاب آموزش‌های مجازی آشنا شدند.

شایان ذکر است مازندران دارای ۸۰۰ کانون خدمت رضوی است که بیش از ۱۰ هزار خادمیار فعال در ۲۰ کانون تخصصی و عمومی محلات به ارائه خدمات رضوی می‌پردازند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی