پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۹-۰۳

نکهت حسینی همراه با شمیم رضوی در بابل پیچید

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان بابل اعلام کرد: گلزار شهدای درویش‌خیل مرزون آباد، با حضور خادمیاران ثامن‌الحجج به عطر رضوی معطر شد.

به گزارش آستان نیوز از مازندران محمود جعفرزاده از حضور با شکوه خادمیاران رضوی این شهرستان در قالب دسته‌روی در مراسم یادواره ۱۸۰۰ تن از شهدای والامقام شهرستان بابل و ۲۰ تن از آلاله‌های مرزون آباد خبر داد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی بابل خاطرنشان کرد: این مراسم در سالن بزرگ اجتماعات گلزار شهدای درویش‌خیل مرزون آباد با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران، مردم و مسئولین استان و شهرستان امسال از شکوه خاص معنوی برخوردار بود.

جعفرزاده هدف از برگزاری این یادواره و حضور خادمیاران را نشر تفکر بسیجی همراه با فرهنگ رضوی و پاس‌داشت یاد و خاطره حماسه آفرینی‌ها و جان‌فشانی شهدا که منبعث از اسلام ناب محمدی و شیعه علوی و فاطمی و زمینه‌ساز ظهور حضرت حجت(عج) است برشمرد.

او گفت: در این مراسم خادمیاران مرد ملبس به کاور خدمت رضوی بودند و بانوان نیز با حمایل رضوی گام برمی‌داشتند. پیشاپیش آن‌ها بیرق ابوالفضل العباس و چراغ و شمعدان حمل شده و تداعی‌گر برنامه‌های صحن و سرای حرم رضوی با نوای دل‌انگیز جانم رضا و صلوات خاصه حضرت رضا(ع) بود و شکوه خاص در مراسم نورانی آلاله‌های زهرایی جلوه‌گر شد.

وی افزود: این مراسم که هفته بسیج و آغاز فاطمیه با یادواره شهدا و شب جمعه قرین گشت، بعد از مداحی و پخش کلیپ از زندگی شهدا و قرائت شعر، با استماع سخنان نماینده ولی فقیه در مازندران همراه بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی