پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیرزیارتگاه شهید مدرس(ره) مطرح کرد،
۱۴۰۲-۰۹-۰۶

اعلام ویژه برنامه‌های هشتاد وششمین سالگرد شهادت آیت الله مدرس

به مناسبت فرارسیدن هشتاد و ششمین سالگرد شهادت آیت الله مدرس(ره) ویژه برنامه‌هایی بارویکرد معرفی مقام شامخ این عالم مجاهد از سوی زیارتگاه این شهید والا مقام تدارک دیده شده است.

محمد یعقوبی، مدیرزیارتگاه شهید مدرس(ره) در گفت وگو با آستان نیوز، با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام‌ شده به‌ منظور بزرگداشت سالروز شهادت این عالم ربانی در کاشمر، اظهار کرد: سالروز شهادت آیت‌الله مدرس(ره) به‌نام روز مجلس نام‌گذاری شده و همه ‌ساله برای گرامیداشت نام و یاد این عالم شهید مجاهد ویژه برنامه‌هایی طراحی و اجرا می‌شود.
وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده مراسم بزرگداشت هشتاد و ششمین سالگرد شهادت آیت‌الله مدرس(ره) دهم آذر ماه ۱۴۰۲ با حضور شخصیت‌های کشوری و استانی  در زیارتگاه این شهید والا مقام برگزار می‌شود.
یعقوبی برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی، برپایی نمایشگاه ایران مرز پرگهر، تشریح ویژه برنامه‌های آستان قدس رضوی در هشتاد و ششمین سالگرد شهادت آیت‌الله مدرس(ره)، برگزاری رویداد تولید محتوای رسانه‌ای با حضور هنرمندان، برگزاری کارگاه هنری نقاشی و... را از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در زیارتگاه شهید مدرس برشمرد.

 وی با بیان اینکه محفل ادبی و شعر شهید مدرس با حضور شاعران مطرح کشوری و استانی یکی از برنامه‌شاخص این مجموعه است که هفتم آذر ما برپا خواهد شد، ابراز کرد: مراسم ادای احترام مسئولین شهرستان به مقام شهید مدرس(ره) همراه با آیین غبارروبی و عطر افشانی مرقد این عالم جلیل القدردر روز هشتم  آذر و برگزاری اجلاسیه خانواده‌های قرآنی و کرسی تلاوت رضوی با حضور قاریان ممتاز کشوری و استانی بخش دیگر برنامه‌ها است که در راستای پاسداشت مقام این عالم مجاهد برگزار می‌شود.
یعقوبی گفت: برگزاری آیین قرائت دعای روح‌بخش کمیل با حضور مداحان کشوری و دعای ندبه به همراه پخش مستقیم از شبکه یک دیگر برنامه‌های زیارتگاه شهید مدرس در ایام شهادت این شهید گرانقدر است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی