پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با تلاش خادمیاران رضوی عنبرآباد انجام شد؛
۱۴۰۲-۰۸-۳۰

برگزاری کلاس آموزش احکام ویژه دختران نومکلف

به همت خادمیاران و یاوران رضوی کانون محله‌ای مسجد فاطمه الزهرا(س) شهرستان عنبرآباد برای تعدادی از دانش‌آموزان دختر نومکلف کلاس احکام برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ کرامت نوزایی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی عنبرآباد گفت: واژه تکلیف مترادف کلمات مسئولیت، وظیفه، نقش، بلوغ و فریضه است. اما مراد از سن تکلیف، رسیدن به سنی است که با رسیدن به آن، انجام فرایض دینی و مسئولیت‌های عبادی از قبیل اقامه نمازهای واجب، ادای فریضه روزه، رعایت حلال و حرام، انجام واجبات و ترک محرمات بر شخص واجب می‌شود.

نوزایی تصریح کرد: در دین اسلام، در صورتی انسان موظف است دستورهای دینی و واجبات را انجام دهد و حرام‌ها را ترك كند كه دارای شرایطی تكلیف چون بلوغ، عقل، علم و قدرت باشد.

وی اظهار کرد: به همین منظور به همت خادمیاران و یاوران رضوی کانون محله‌ای فاطمه الزهرا(س) تعداد ۳۰ نفر از دانش‌آموزان به سن تکلیف رسیده جهت آشنایی با مسجد و بیان احکام و نماز جماعت گرد هم آمدند و در کلاس احکام شرکت کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی