پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۳۰

برگزاری ویژه برنامه‌های روز پرستار در استان کرمان

خادمیاران رضوی استان کرمان به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) برنامه‌های متنوعی اجرا کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ محمود مهدوی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان بم گفت: خادمیاران، یاوران و دختران رضوی کانون محله‌ای مسجد ثامن‌الحجج(ع) شهر بم به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار با حضور در بیمارستان افلاطونیان و پاستور شهر بم از خدمات کادر درمان و پرستاران بیمارستان با اهداء شاخه گل و بسته‌های تبرکی حرم مطهر رضوی تجلیل کردند.

مهدوی ادامه داد: خادمیاران رضوی حامل پرچم سبز حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) از بیماران بستری در بخش‌های مختلف عیادت و دل‌های پاک بیماران را همراه با چشم‌های بارانی روانه مشهدالرضا کردند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی بم با اشاره به ویژگی بارز صبر و استقامت حضرت زینب(س) به عنوان الگوی پرستاران افزود: جایگاه پرستاری در مراقبت از بیماران از اهمیت بالایی برخوردار است.

تجلیل از پرستاران نرماشیری در روز پرستار

خیرالله رستمی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی نرماشیر با تبریک میلاد پر خیر و برکت حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: رشادت‌های پرستاران این مرز و بوم در جبهه‌های درمانی یادآور پرستاری حضرت زینب(س) از فرزندان حضرت امام حسین(ع) در کربلاست و این پرستاران هستند که با از خود گذشتگی بدون هیچ چشم‌داشتی به مردم خدمت می‌کنند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت در دوران بیماری منحوس کرونا ابراز کرد: در دوران کرونا این عزیزان از خودگذشتگی نشان داده و در جبهه‌های درمانی کشور به کمک مردم آمدند. حتی از خانواده و فرزندان خود گذشتند و بعضی شربت شهادت نوشیدند و در راه خدمت به مردم جان خود را از دست دادند.

 رستمی در ادامه بیان داشت: امروز وظیفه خود دانستیم که با حضور در مراکز درمانی با سرکشی به این عزیزان از زحمات سنگین و طاقت‌فرسای آنان تجلیل کنیم.

گفتنی است خادمیاران رضوی نرماشیر با حضور در مراکز درمانی این شهرستان از نزدیک با پرستاران دیدار و با اهدای شاخه گل از زحمات آنان تقدیر کردند.

ویزیت رایگان ۵۰۰ بیمار نیازمند ریگان

علی فرامرزی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی ریگان بیان کرد: همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب(س) تیم پزشکی کانون خادمیاران رضوی ریگان با استقرار در روستاهای محروم به اهالی این شهرستان خدمات‌رسانی کردند.

وی عنوان کرد: در این طرح ضمن ويزيت رایگان بيماران، داروهای تجويز شده نيز به صورت رايگان در اختيار افراد بيمار قرار داده شد و کسانی که نیازمند بستری در مراکز درمانی بودند به بیمارستان‌ها ارجاع داده شدند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی ریگان ابراز کرد: ۳ روستای محروم شهرستان از مزایای این تیم پزشکی برخوردار شدند و اعزام تیم پزشکی کانون خدمت رضوی ریگان به مناطق صعب‌العبور شهرستان جهت خدمت‌رسانی به محرومان ادامه دارد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی