پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با اجرای فعالیت‌های مختلف
۱۴۰۲-۰۸-۳۰

خادمیاران استان کرمان میلاد بانوی کربلا را گرامی داشتند

در سالروز میلاد بانوی اسوه صبر و بردباری حضرت زینب(س) خادمیاران استان کرمان با فعالیت‌های متنوع، نام ایشان را گرامی داشتند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ حسین نخعی‌راد، دبیر کانون‌های خدمت رضوی راور در حاشیه تجلیل از پرستاران بیمارستان علی‌بن ابی طالب(ع)، ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار با اشاره به اینکه پرستاران با الگوگیری از دختر امیرالمؤمنین(ع)، صبر، ایثار، فداکاری و محبت را سرلوحه کار خویش قرار داده‌اند، گفت: پرستاران در سخت‌ترین شرایط جامعه همچون دوران کرونا وفاداری خود را به ملت ایران ثابت و با تمام قوا برای نجات جان هم‌میهنان خود تلاش کردند.

وی با تأکید بر اینکه شغل پرستاری جزو مشاغل بسیار طاقت‌فرسا در کشورمان است، افزود: تحمل ناله‌های ناشی از درد بیماران، رسیدگی به بیماران در طول شبانه‌‌روز، دوری از خانواده در اوقات شیفت شب اشتغال در این شغل را برای هر کسی سخت می‌کند اما پرستاران ما با مدد از حضرت امام رضا(ع) و حضرت زینب(س) بر این شرایط فائق می‌آیند و علاوه بر پرستاری، با سخنان امیدوارکننده به بیماران روحیه می‌دهند.

نخعی‌راد خاطرنشان کرد: امیدوارم روز به روز عنایت امام رضا(ع) و حضرت زینب(س) شامل حال شما پرستاران شود و ان‌شاءالله خداوند تبارک و تعالی هر روز بر توفیقات آنان بیفزاید.

گفتنی است؛ در پایان این دیدار، بسته‌های متبرک رضوی از سوی خادمیاران رضوی راور به پرستاران بیمارستان علی‌بن ابی طالب (ع) با هدف تشکر از زحمات خالصانه آن‌ها اهدا شد.

تقدیر از دانش آموزان با نام زینب در راور

حسین نخعی‌راد، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان راور گفت: در اسلام سفارش زیادی به هدیه دادن شده است. هدیه باعث سلامتی روح و جسم انسان می‌شود. و یکی از راه‌های آشناسازی کودکان با اهل بیت(ع) روش‌های عملی است که کودکان به اهل بیت(ع) محبت پیدا می‌کنند.

وی افزود: کودکان در سن ابتدایی از نظر تربیتی در شرایط بهتری قرار دارند و حضرت زینب(س) می‌تواند یکی از بهترین الگوها برای دختران دانش‌آموز باشد.

نخعی‌راد ادامه داد: پیروی از سیره این بانوی بزرگ اسلام برای قدم گذاشتن هر دختر ایرانی در مسیر درست راهگشا است و به همین منظور خادمیاران رضوی با حضور خود در این مدرسه عطر شور و اشتیاق ارادت به اهل بیت(ع) را در محیط مدرسه پراکنده کردند.

وی افزود: همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب(س) مراسم جشن میلاد با حضور خادمیاران رضوی در مدرسه کاشانی راور برگزار شد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان راور گفت: اجرای سرود، مولودی‌خوانی توزیع بسته‌های تبرکی از برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.

تکریم شهید سلامت به مناسبت روز پرستار در رفسنجان

رضا اسماعیلی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی رفسنجان با تبریک ولادت حضرت زینب کبری(س) گفت: خادمین امام مهربانی‌ها با پرچم‌ متبرک حرم مطهر رضوی به مناسبت روز پرستار به دیدار خانواده شهیده سلامت زهرا حسن رمضانی رفته و یاد شهدای سلامت را گرامی داشتند.

اسماعیلی بیان کرد: پرستاران در دوران بیماری کرونا زحمات زیادی کشیدند و مدت‌ها از خانواده‌ خود دور بودند و تعدادی نیز در این راه شهید شدند. شهید زهرا حسن رمضانی از پرستاران فداکاری بود که در سنگر دفاع از سلامت و در جریان مقابله با ویروس منحوس کرونا به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی اظهار داشت: همچنین خادمیاران و یاوران رضوی با پرپایی موکب و پخش شیرینی و شربت در سطح شهرستان ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را گرامی داشتند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی