پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۳۰

اجرای برنامه‌های فرهنگی هفته کتاب در نرماشیر

به همت کانون کتاب و کتابخوانی شهرستان نرماشیر برنامه‌های متنوع فرهنگی به مناسبت هفته کتاب برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ خیرالله رستمی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی نرماشیر گفت: بهترین و داناترین دوستی که می‌تواند پند و اندرز مناسب به ما هدیه کند کتاب است. در موقعیت فعلی که فضای مجازی دامن‌گیر خانواده‌ها شده می‌توان فرهنگ‌ کتاب را رواج‌داد تا هجمه‌های منفی فضای مجازی را خنثی کند.

وی افزود: خوشبختانه در کنار فعالیت‌های کانون خادمیاران رضوی نرماشیر کانون کتاب و کتابخوانی شهرستان یکی از فعالترین کانون‌ها در سطح کشور است و همیشه با راه‌اندازی نمایشگاه و اهدای کتاب به افراد سعی داشته شهروندان را به امر کتابخوانی ترغیب کند.

 رستمی در ادامه بیان داشت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی توسط این کانون فعالیت‌هایی همچون برگزاری نمایشگاه کتاب در حاشیه نماز جمعه، راه‌اندازی کتابخانه سیار روستایی با همکاری و همت کانون پرورش فکری کودکان نرماشیر و حضور در روستاها، اجرای طرح امانی کتاب به نمازگزاران، تقدیر از کودکان و نوجوانان فعال کتابخوان در راستای ترویج فرهنگ مطالعه در سطح شهرستان اجرا شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی