پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به مناسبت روز پرستار انجام شد؛
۱۴۰۲-۰۸-۳۰

دیدار با همسران جانبازها و اهدای بسته‌های معیشتی در استان کرمان

در سالروز ولادت حضرا زینب(س) اسوه صبوری، خادمیاران استان کرمان به دیدار همسران جانبازها رفتند و همچنین خدماتی مانند توزیع بسته‌های معیشتی و تقدیر از پرستاران انجام دادند.

به‌ گزارش آستان نیوز از کرمان؛ محمود مهدوی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی بم گفت: همزمان با ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و به منظور قدردانی از حماسه‌ها و فداکاری‌‌ها، صبر و استقامت همسران معزز جانبازان که با تحمل سختی‌های فراوان سعی در القای آرامش به خانواده خویش دارند. جمعی از بانوان خادمیار کانون‌های بانوان، فعالیت فرهنگی و هنری، کتاب و کتابخوانی با همسران جانبازان دفاع مقدس دیدار کردند.

وی افزود: بانوان خادمیار با حضور درجمع خانواده‌های جانبازان دفاع مقدس از ایثارگری همسران آنان با اهداء شاخه گل و بسته‌های تبرکی حرم مطهر رضوی تجلیل کردند.

مهدوی ادامه داد: همسران جانبازان در سالیان متمادی با عشق و ایثار به اسطوره‌های مقاومت تبدیل شده و با الگوگیری از صبر بانوی قهرمان کربلا، پا در مسیر ایثارگری همسران خویش گذاشته‌اند.

اهدای بسته‌های معیشتی به نیازمندان رفسنجان

رضا اسماعیلی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی رفسنجان با اشاره به این که خدمت به محرومین از افتخارات بزرگ خدمتگزاران امام مهربانی است، گفت: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و همت خادمیاران و یاوران رضوی کانون محمد رسول الله(ص) ۳۰ عدد بسته مواد غذایی به ارزش تقریبی ۲۵ میلیون تومان تهیه و بین نیازمندان تحت پوشش کانون اهدا کرد‌‌.

اسماعیلی افزود: خادمین رضوی کانون مسجد قبا نیز در ادامه خدمت جهادی نسبت به تعمیر پشت‌بام منزل خانواده نیازمند جهت جلوگیری از آسیب‌های احتمالی در فصل زمستان با هزینه ۷ میلیون تومان اقدام کردند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی رفسنجان ابراز کرد: توزیع گوشت گرم و اهدای جهیزیه از دیگر اقدامات خادمیاران کانون‌های محله‌ای در آبان ماه است.

قدردانی خادمیاران و یاوران رضوی از پرستاران زرندی

محمدرضا حسین‌زاده، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان زرند ضمن تبریک میلاد حضرت زینب(س) گفت: همزمان با روز پرستار تعدادی از خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان زرند در بیمارستان‌های شهر حضور یافتند.

وی افزود: حضور خادمیاران و یاوران رضوی با همراهی پرچم متبرک حضرت رضا(ع) در بیمارستان عطر رضوی را مهمان بیمارستان کرد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان زرند بیان کرد: حضور خادمیاران با هدف قدردانی و تجلیل از پرستاران در روز پرستار صورت گرفت و از فداکاری‌های این قشر زحمتکش سپاسگزاری کردند و شاخه گل و تبرکی حرم نیز به رسم قدردانی به آن‌ها تقدیم شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی